Skip to main content

ik denk dat 2026 mijn laatste jaar op aarde is

• November 18, 2025
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

ik haat alles zoveel mezelf 

ik zit 's avonds zachtjes te huilen 

ik word steeds zwakker

ik over eet 

7 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Dat klinkt zwaar zeg😓 kun je er met iemand over praten die je vertrouwt? Want je verdiend echt hulp en steun hierbij.  Zijn er misschien positieve dingen die je fijn vind om te doen of dingen wat je opvrolijkt? Ik hoop dat je na denkt over ondersteuning en hulp hierbij, want dat verdien je en niemand zou je kwijt willen, ook al voelt het soms als een strijd er zijn mensen die om je geven. Ik hoop dat je je snel fijner voelt. 

Liefs ♥️

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • November 18, 2025

Hoi ​@foxy the pirate 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Maria (De Kindertelefoon) 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

Ja ga echt met iemand praten .

Want dit is niet goed hoe je nu denkt.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

@foxy the pirate dat klinkt echt naar! ​@Boterbloempjee  heeft al iets moois geschreven.

Hoe dan ook, 🫂 van mij,

Liefs Yusa 😘😘😘

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 19, 2025

Hoi ik ben het met ​@Boterbloempjee  en ​@Maria_  eens,  vraag hulp en support. Je hebt nog veel te brengen en te krijgen en nu is het dan even kut maar echt, dat licht komt weer in je leven. De dood is geen oplossing en moet nog helemaal niet in jouw jonge lieve hoofd rondspoken.  Echt lieve jongen je bent meer dan de moeite waard en hoort er helemaal bij. Bel de Kindertelefoon en volg ook de andere tips! Veel sterkte en liefde, Doby xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

Ik lees vaker hier over jongeren die het echt heel erg moeilijk hebben met het leven en zichzelf.  Ik zou dan graag willen troosten of hulp bieden maar ik weet dan niet hoe ik dat zou kunnen doen.  Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om zo diep te zitten, om geen uitzicht te hebben op een uitweg.  Het enige wat ik kan bieden is een virtuele knuffel, misschien helpt dat een beetje.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 20, 2025

Ik wil mij graag aansluiten bij de anderen. Ik hoop dat het in je hart en ziel licht wordt en je de lieve woorden hier tot hulp en steun zijn. 🫂😘

Groetjes liefs Tartan X