Skip to main content

ik denk aan zelfmoord

• 12 februari 2025
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

hey, ik wil zelfmoord plegen en weet niet meer wat ik moet doen. mijn hele bestaan heeft voor bijna alle mensen die in mijn leven tot nu toe zijn voorgekomen veel problemen gezorgd. ook op school zullen ze het beter hebben zonder mij. mijn verleden is heel hectisch geweest en heb hierin ook veel trauma’s opgelopen.

3 reacties

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 92 reacties
  • 12 februari 2025

Hoi ​@bryan18 

Wat knap en goed van je dat je hier een bericht durft te plaatsen. Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Mocht je in Vlaanderen zijn, ook daar is er ook een hulplijn, waar je mee kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Nogmaals, heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Dat klinkt heftig en naar zeg! Kun je hier met iemand over praten die je vertrouwd? Of dit met je huisarts bespreken, zodat hij/ zij je kan helpen in het zoeken naar passend hulp? Ik snap dat het zwaar is, maar je bent het waard om hulp te krijgen. En helemaal niemand wil je kwijt. En neem het advies van ​@Anna_KT aan.

Veel liefs en sterkte ♥️

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 118 reacties
  • 22 februari 2025

Doe het niet probeer met iemand te praten waar je altijd goed mee kan praten er zijn mensen die je snappen en die je kunnen helpen.

Maar misschien in jou omgeving zijn er wel mensen die met je kunnen praten waar jij je goed bij voelt 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen