Vraag

ik denk aan zelfdoding

  • 17 December 2018
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik voel me zo rot de laatste tijd, niks maakt me blij, al mijn vrienden zijn gemener dan eerst en er is niemand die me wil helpen. ik ben vorige week maar paar uur op school geweest. ik spijbelde veel van school om drugs te doen. (wiet, alcohol en tabak). Ik denk aan zelfdoding. - De tekst is aangepast door de Kindertelefoon, is in strijd met de forumregels - niemand hier kent me toch en het boeit toch niemand. als ik weg ben, schijnt de zon nog, veranderen de seizoenen nog en draait de aarde nog.



..

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Beste youngbloodfalloutboy,

Wat rot dat je je zo voelt en wat goed dat je om hulp vraagt en over je situatie wilt praten. Daar is het forum voor.
Het is goed om hierover met iemand te praten. Mocht je willen praten over je situatie dan kun je elke dag tussen 11.00 en 21.00 uur bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon. Ook kun je anoniem bellen of chatten met 113 (0900- 0113).

Veel sterkte,

Renske
De Kindertelefoon
Hoi youngbloodfalloutboy

Helaas ken ik je problemen. Ik heb zelf een depressie gehad en ik heb veel geblowd , gedronken en gerookt. Roken doe ik helaas nog steeds en drinken af en toe. Maar ik merkte zelf dat als ik ging blowen ik me alleen maar vervelender ging voelen. Ook hielp bij mij enorm het pratrn met andere mensen. Een gesprek beginnen is vaak lastig maar geloof me, je bent blij dat je het hebt gedaan achteraf!

Veel sterkte!
Groetjes een meisje van 16 jaar

Reageer