Vraag

Ik blokkeer als mensen me willen helpen


  • Anonymous
  • 0 reacties

 

Hoi allemaal

ten eerste ik wil jullie bedanken als je dit helemaal gaat lezen…. dit is dus vorige week vrijdag allemaal gebeurd…. ik had dus een gesprek met me leerlingbegeleider opzich ging het wel goed…. maar sloot me soms af en blokkeerde maar ja dat maakte nii heel veel wat uit…. maar ze maakte zich zorgen ofz… dus ze zei ik wil even een test met je doen…. nou kreeg dus allemaal vragen…. ze zat eerst naast me…. maar toen had ik al iets zovan ja ik ga niet eerlijk doen…. en al helemaal als zij bij me ging zitten… maar toen zei ze gelukkig weet je ik ga wel ff iets anders doen…. toen deed ik wel een beetje serieus en vulde het dus in…. er kwam best een hoge score uit…. dus ik blokkeerde me gelijk en wat ze allemaal zei deed ik niet meer en ja…. toen zei ik zovan mag ik gaan? Toen zei ze nee… ik wil nog 1 vraag stellen en dan mag je misschien gaan… nou ze vroeg dus hoe somber ben je van 1 tot 10 ik zei daar ga ik geen antwoord op geven… toen zei ze Sophie dat moet wel anders laat ik je niet zo naar huis gaan ik zei hz? Toen zei ze ik ga je oude mentor er bij halen… want zo gaat het niet werken…. want je maakt me bang en ik maak me zorgen om je ik zei nee hoeft niet…. toen zei ze ik haal je oude mentor op en jij blijft hier zitten ik zei dus is goed joh….. dus toen zei mijn oude mentor ging ophalen…. was ik eigenwijs en ben ik weg gaan lopen…. omdat ik er echt geen zin in had…. dus ik was weg…. maar blijkbaar zochten hun mij en ze hadden me gevonden…. dus ik liep nog steeds weg en liepen ze me achter na….  toen dacht ik heeft toch geen nut als ik weg loop!! Dus ja toen ben ik maar mee gegaan met hun…. toen zeiden ze meteen ja Sophie vertel is en ik heb me mond steeds gehouden en liep af en toe weer weg!! Maar toen me oude mentor zei…. we maken ons zorgen en als je nog 1 x weg loopt ga ik je ouders bellen wat er allemaal aan de hand is…  nou dat dus…. ze hadden door dat praten nii werkte dus moest ik gaan typen…. maar omdat ik zo in m’n frustratie was heb ik dingen gezegd waar ik spijt van had enz…. en ik moest dus typen wat me dwars zat…. dus pas de 3e x toen ik het liet zien was het goed…. de 2e x toen het fout was werd ik boos en sloeg ik tegen de muur en me telefoon liet ik keihard flikkeren…. waardoor er nu een barst is….  het was een korte tekst… maar dut keer hadden ze er wel wat aan…. toen zei m’n oude mentor ik wil dat je nadenkt over een stapje zetten naar de positieve kant op dus dat moet ik nog steeds bedenken en mijn leerlingbegeleider zei iets met een school deskundige ofz idk heb niet heel goed geluisterd….  en ja toen later mocht ik gelukkig wel weg…. maar ik wil denk ik stoppen met de gesprekken!! Want wil mensen niet pijn doen en dat hun moeite voor mij gaan doen terwijl ik niet terug moeite doe om te praten over mijn gevoelens…. maar weet dus nii of dat handig is…. ik weet het dus gewoon even niet meer.…

het slapen lukt gwn ook niet!!! 

 

Dankjewel alvast voor de tips en adviezen en srry voor het slechte of onduidelijke uitleg!! 

 

Groet Sophie!!!


365 reacties

hey

 

ik zou dat berichtje sturen. als ze er geen tijd voor gehad heeft of het vergeten is door de chaos van de eerste weken. help je haar even herinneren... 

 

groetjes Blue 

Nou ik ben gwn bang voor afwijzing of dat ik haar stoor!! Drm doe ik het nog nii

hey 

 

je zou ook eerst kunnen vragen hoe haar eerste week(en) was. en als ze dan aan het andworden is kan je zeggen als we toch aan het appen zijn heb ik een vraagje. 

misschien zo iets? 

 

je moet het alleen doen als je er achter staat. maar ik weet zeker dat je haar niet lastig valt. 

 

groetjes blue 

Nou ik ga idd kijken!

Hoii…. ik had dus de risico genomen om het gwn te vragen dinsdag… ik zei namelijk dit Hoi mevr.... Srry dat ik u stoor hiermee...maar heeft u toevallig...  al mevr (...)  gezien of? Wilde dit even vragen…!  zij zei Ha Sophie.  jazeker. We zijn voor jou bezig...alleen durfde ik niet te zeggen.. omdat er steeds zo veel mensen bij liepen... We willen heel voorzichtig zijn...dat als ik jou meeneem naar mevrouw dat er echt iets goeds geregeld is… begrijp je dat? Ik antwoordde dus Tuurlijk begrijp ik dat! Is ook fijner.... dus fijn dat jullie rekening houden!! Alvast bedankt!! Dus zei antwoordde graag gedaan…. ik vroeg nog of zij mij zou appen als het geregeld was… dus ze zei ja zeker doe ik dat…. nou vandaag kreeg ik dus een appje… en ze typte Sophie, kan ik even met jouw appen… ik zei ja hoor… tuurlijk…zei ze  hulp is geregeld 16 sep om half 1 en is gwn op school.. toen ik dat Las dacht ik shit…. ik ga het verpesten enz ik ben zo…. Zenuwachtig en heb nu alweer vragen of het in m’n dossier komt en of het geld kost…. heb gwn een rot gevoel opeens…. Maar ze zei dus ook… ik ben bij het 1e gesprek om jouw tot steun te zijn… dus ik zei dat is heel erg fijn… en is goed… waar moet ik dan zijn… ze zei dat app ik nog wel even…. dus ik zei is goed… nogmaals bedankt!! Dus zei een 👍 sturen…. ik kan nu ook gwn nii meer terug!!

Hey 

 

ik snap het. Ik zit toevallig in het zelfde schuitje. Ik had voor de zomervakantie heel erg leuk gevraagd of er nou eens iets kwa therapie voor mij gefixt zou kunnen worden. En ik heb volgende week ook een gesprek. Ik wil ook terug krabbelen. Maar weet je. We doen het voor ons zelf. We denken op de positiefste moment kom we gaan het doen. En als je weer in een normale emotie zit denk je neeeeeeeeeeeeee. Maar het is goed voor je toekomst. 
en het is super fijn dat je oud mentor mee gaat. Misschien kan je aan haar vragen of ze er bij blijft zijn tot je je ok voelt bij haar en dat ze dan soorvan afbouwd met steeds minder lang aan wezig zijn in het gesprek. 
zo deed ik het ooit met een decente. 
 

Heeel veeel succes bij dat gesprek je kan het 💪

laat je me weten hoe het was (alleen als je wilt) 

 

groetjes blue 

Heyy…. bedankt voor je bericht!! Nou we gaan er dan tegen aan… tuurlijk wil ik het laten weten hoe het ging… doe jij dat ook? We kunnen het!!

Heyhoi 

 

hoe was het gesprek?

de mijne was waardeloos haha. Ik krijg geen therapie 👍 ik moet gewoon zo door blijven leven. Echt top.

 

groetjes blue 

Heyy…. hoezo krijg jij geen therapie? Krijg je geen gesprekken enz meer?…. ik heb mijn gesprek pas 17 sep…. om 11 uur... 

had me vergist 😅

nou ze kunnen me niet helpen. maar is niet erg…

ze kunnen jou vast wel helpen.

 

groetjes blue

Hoi… maakt nii uit joh…. lief dat je het vraagt… maar ik zou volgende week wel even typen hoe mijne ging…. ik vind het oprecht erg dat je nii geholpen kan worden…. wat ga je nu doen als ik vragen mag?

 

hoi, heb dus vandaag gehoord… dat m'n oude mentor nii erbij kan zijn… bij het gesprek… maar een GGD medewerker wel… maar ze vroeg eerst wel aan mij zovan wat wil je liever dat je een andere datum doet of… gwn dezelfde datum en dat de GGD medewerker er bij is…. en  toen ik dat hoorde dacht ik fack….. want dat vond ik nii leuk…. maar ik dacht ik moet het gesprek zelf voeren dus… ik dacht gwn doen sophie…. en blijkbaar zijn er 2 hulpverleners…. ik weet niet wie of wat….  maar ja ik heb hem morgen en ben echt zenuwachtig

hey 

 

wat vervelend dat je oud mentor er niet bij kan zijn. maar je kan het 💪

ik heb morgen (waarschijnlijk) mijn eerste mentor gesprekje ooit haha. en ik ga dus over mijn shit praten…

dus we hebben bijde een zwaar gesprek…

 

ik weet dat je het kan!

 

groetjes blue 

Ja jij kan het zeker ook…. maar ja ben gwn bang en kijk er echt tegen op…. als ik er over na denk… dan denk ik echt zooo negatief nii normaal… 🤦‍♀️

Hoi…. nou mijn gesprek...ging redelijk denk ik…. het was gwn zooo spannend…. ik was gwn alleen maar kort aan het antwoorden of gwn nii… waar ik dus blij mee was is… dat m’n oude mentor al een spraakbericht had gemaakt…. en alles al een beetje had gezegd… Heb volgende 23 weer een gesprek met ze…. en dan gaan we echt praten enz… dit was om kennis te maken enz…. maar ja ik weet nog nii wat ik moet vinden….. maar mijn hoofd zegt gwn steeds geen hulp…. 

Reageer