Skip to main content
Vraag

ik ben zo moe.

• February 9, 2025
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi ik ben zeepsopje, ik ben zo moe, terwijl het eigenlijk nog biet eens avond is het is 17:00. Ik kan niet meer, mijn vrienden appen me steeds minder, ik moet altijd beginnen met een gesprek. Ik ben erg eenzaam. Hoewel ik wel wat vrienden heb, maar ik blijf me eenzaam voelen. Ik slaap nog steeds slecht, gisteren rond 02:00 gezlapen ofzo. Elke dag wordt het steeds later. Ik voel steeds somberder worden, ik moet echt beter gaan slapen. Het lukt gewoon niet, altijd dat stomme piekerhoofd van mij. Gisteren moest ik bijna huilen in het avond, ik miste mijn vriendin heel erg en ik baal dat ze niet meer zo vaak online is en met me praat, want ze is begonnen aan nieuw project, nuet dat dat erh is hoor dat ze aan een nieuw project is begonnen. Ik wil haar juist aanmoedigen om met projecten bezig te zijn. Het lukt niet meer. Ik ben kapot, ik mis mijn vriendin.

2 reacties

• February 10, 2025

Haii,

awh wat naar zeg🙁❤️ kan je je vriendin misschien af en toe bellen?  Hoop dat dat wat helpt😘

Misschien kan je proberen voordat je gaat slapen nog wat afleiding te zoeken bijv. muziek luisteren of wat lezen? overdag in een dagboekje je gedachten opschrijven kan ook wat helpen dat je snachts wat minder piekert❤️

Veel liefs en hoop dat je snel wat beter kan slapen 🤗

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • February 10, 2025

Ik had gisteren gelezen en het werkte niet, ik kijk of ik morgen misschien met de hoofd van secundaire kan praten. Ik begin hem te vertrouwen, maar mijn tutor nog niet