ik ben zo dom geweest

  • 27 March 2020
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo lieve allemaal, 

Ik ben echt onwijs dom geweest. Ik heb een jongen leren kennen via het internet. Het is echt een schatje en we hebben nu iets. Maar ik heb mijn ouders verteld terwijl we nog aan het date waren dat ik bij vriendinnen was. De laatste keer is het een beetje uit de hand gelopen want, ik was bij hem en we waren beide heel moe. Hij haalde mij altijd op met de auto en bracht me weer terug. Alleen die avond niet. Ik was blijven slapen bij hem. Ik wou het zelf hoor zat helemaal geen dwang onder. We waren moe en zijn ouders zijn best makkelijk. Ik had die avond nog gevraagd aan me moeder als het laat word vind je het prettiger dat ik blijf slapen of dat is 's nachts naar huis kom? Ik kreeg daar geen reactie op dus ik heb haar geappt dat ik daar bleef slapen.  Alleen ze wist natuurlijk niet dat ik bij hem was. De volgende ochtend vonden ze mijn fiets langs de weg. Die had ik daar neer gezet omdat hij me op kwam halen en me ouders dat niet door mochten hebben. Ze waren super bezorgd wat ik echt heel goed begrijp. Maar ik heb ook tegen ze gelogen. En het doet me zeer omdat ik vertrouwen super belangrijk vind. Maar die heb ik nu geschaad (kapot gemaakt) bij hun. Ik wil het heel graag weer goed krijgen alleen het is me tot nu toe niet gelukt. Ik weet dat het tijd nodig heeft. Maar hebben jullie tips? Me vriend mag ik nu ook niet meer zien en dat me ook zeer omdat ik hem hiermee in betrokken heb omdat ik niet eerlijk ben geweest. 

De reden waarom ik het niet snel vertel is omdat ik ook niet lang geleden een jongen had. Ik schaamde me op een of andere manier omdat het snel is gegaan achter elkaar. En ik hem ken van het internet. Ook omdat je niet weet of het met iemand gaat werken of niet. Ik vind het lastig om mijn ouders dingen te vertellen in vertrouwen. Dit komt voort vanuit het verleden. 

Ik hoop dat jullie tips hebben, 

veel liefs Dionne 


1 reactie

Woow wat naar! Ten eerste ben ik trots op je dat je dit hier durft te vertellen. Misschien kan je er met ze over hebben zodat se jou meer begrijpen maar ik snap dat dat heel eng is en dat dat niet makelijk is maar het kan misschien ook wel helpen. Misschien kan je ook een appje stuuren naar se er daar over hebben wat er was gebeurd en ze je soo beter kunnen begrijpen als je het in het echt moelijker vind. En dat je nog niet lang geleden een andere jongen hat dat maakt niet uit. Jij moet doen waar je je goed bij voelt en als je verliefd word op een andere jongen dan kan dat.

Reageer