Skip to main content
Vraag

ik ben zo bang

• 16 februari 2025
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik kan amper typen sorry maar ik ben nog nooit zo bang geweest ik open me telefoon en zie dit https://www.ad.nl/buitenland/zelensky-we-hebben-informatie-dat-poetin-navo-landen-gaat-binnenvallen~af5657d5/

klaar ik denk dat jullie het zelf ook snappen. ik word zeg maar zo bang dat ik nare gedachtes krijg die ik moet verrichtte bij mezelf en dat ik ja dood moet als de oorlog begint ik bent zo bang 

2 reacties

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Ik begrijp dat je bang van dit soort berichten wordt, maar weet dat vaak zoโ€™n soort nieuws niet waar is. Er werd al vaak een derde wereldoorlog aangekondigd en die is er nu ook niet. In het begin van deze oorlog zeiden ze ook dat wij mee moesten vechten en we zijn nu al bijna 3 jaar later en ik heb er nog niets van gemerkt. Dit was vroeger ook al zo bv als ze van het jaar 1999 naar 2000 gingen, geloofden veel mensen dat de aarde ging stoppen met draaien en dat het leven dan zou eindigen, we zijn nu al inmiddels 25 jaar laterโ€ฆ 

ik wil gewoon zeggen dat je nergens druk over hoeft te maken, want meestal word dit verteld om paniek te zaaien, maar gebeurt er toch niks. Ik hoop dat het je een beetje kon gerust stellen ๐Ÿซถ

ik wens je nog het allerbeste !

frikandelletjemetketchup

ThunderStorm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 23 reacties
  • 17 februari 2025

poetins dochter woont in Nederland, zou hij dit wel doen? brrr..

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen