Skip to main content

Ik had vandaag op school een hart aanval ik was er niet meer voor 2 minuten ik werd wakker en wist niet wat er gebeurd was ik weet dat ik allemaal leerkrachten rond me zag staan ik ben zo bang om te sterven maar aan de andere kant wil ik het ook tis zo moeilijk de laatste tijd ik wil gewoon ni meer en ik probeer echt elke dag zo hard maar het word gewoon niet beter ik snap niet waarom ik ben het zo beu er is toch maar een handvol mensen dat me zou missen en dat is oke voor mij

Hoi 1992_thunderdome

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Ab w

Hii lieve  ​@1992_thunderdome ,

Jeetje wat heftig zeg!! 😢 ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik weet zeker dat heel veel mensen je zouden missen en echt niet zonder je kunnen.  Hopelijk wordt het snel wat beter .❤️

Liefs en heel veel sterkte ❤️🤗

Hey, och jongen dat is wel schrikken zeg! Hebben de docenten je goed opgevangen? Gaan ze misschien nog met je praten als je daar aan toe bent? En thuis? Dit zal wel indruk maken, en moet je hier niet mee naar de dokter? Sorry dat ik zo veel vraag hoor 🫢. Ik vind dat je hier nu wel mee gesteund en geholpen mag worden. En ook dat je je verhaal kwijt kunt en ze jou kunnen helpen. Ook je klasgenoten bijvoorbeeld. Heel veel sterkte en doe ook wat ​@Ab W zegt ☺️ dat helpt je ook. En net als ​@Boterbloempjee denk ik dat je nog lang niet gemist kunt worden! Ook heel veel sterkte! Liefs Tover xxx

Haii,

awh jeetje wat heftig dit😥 weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen😕🙁 snap je frustratie dat het tot nu toe niet beter word heel goed😕 maar weet dat dat niet betekend dat het niet meer beter gaat worden❤️. Het komt écht goed🤗 

veel liefs van mij🤗

Ik voel me gewoon zo leeg zo moe ik zie gewoon geen nut meer maar ik wil wel blijven maar ook weer niet muziek helpt me wel goed en met vrienden buiten zijn maar vanaf dat ik niks doe dus meestal als ik ga slapen dan begin ik te denken en das gevaarlijk bij mij want eens ik een gedacht in men hoofd krijg kan ik het bijna niet meer loslaten

Wat vreselijk! Sterkte.

@Wolkje.

Hii lieve ​@1992_thunderdome ,

Ahh jeetje wat naar!

Kun je als je gaat slapen geen pen en papier bij je neerleggen zodat je je gedachten op schrijft? Of je dan muziek gaat luisteren zachtjes.❤️

Liefs van mij 🤗

@Boterbloempjee Ik heb al is alles opgeschreven en toen men ex het uit maakte was ik zo verdrietig en kwaad dat ik het verbrand heb ik schrijf nu niks meer op ik weet het gewoon allemaal niet meer iedereen verlaat mij kben alles zo beu elke dag ben ik mentaal en fysiek uitgeput niks is nog leuk en hoe hard ik ook probeer het is nooit genoeg dus ja ik denk niet echt dat ik nog lang leef kben alles gewoon zo ontzettend beu elke dag hetzelfde zelfs cigharetten doen me niet meer goed want ik word er rot ziek van en heb mezelf beloofd om nooit meer aan de drugs te beginnen gisteren keek ik in de spiegel en stopte ik men vingers in men mond om een lach te forceren op men gezicht tis allemaal gewoon te veel 

Hii ​@1992_thunderdome ,

Vind het lastig om nog iets te zeggen en weet nauwelijks wat. Maar ik weet echt zeker dat heel veel mensen je enorm zullen missen zowel mensen in je eigen omgeving als hier van het forum ookal is het misschien raar gezegd... je zou het schrijven opnieuw een kans kunnen geven, muziek luisteren, een film kijken.. echt gun en hoop het ontzettend voor je! ❤️

Veel liefs ❤️

Heyy,

Wat verschrikkelijk zeg dat dit is gebeurd en wat naar dat je deze gedachtes hebt! Ik vind het lastig om je goede tips te geven, maar gelukkig zijn er hier al veel tips gegeven en daar sluit ik me bij aan. 

Ik weet trouwens echt zeker dat er een heleboel mensen zijn die jou zouden missen! Jij doet er echt toe en je bent het echt waard om hier te zijn. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe en ik denk aan je! Het komt echt weer goed en ik hoop echt dat je weer een lichtpuntje gaat vinden! Hou vol!❤️

Liefs, ItsJustMe <3

Heyy, 

Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Maar neem wat rust. Je klinkt erg gestesst en de hartaanval komt daar misschien ook door. Doe rustig aan, stress niet teveel en probeer geluk te vinden in kleine dingen. Gewoon niet teveel denken. 💗 Komt vast wel goed.

Heel veel sterkte en ik hopp echt dat dit helpt en dat je je snel weer beter voelt!!

Groetjes Honing 

Hii lieve ​@1992_thunderdome ,

Hoe gaat het nu?❤️🍀

Veel liefs 🤗

@Boterbloempjee ik weet het zelf niet echt de ene keer ben ik blij de andere keer wil ik niet meer wakker worden ik begin superveel kleine dingen te vergeten en ik kan niet deftig slapen ik word altijd om excat 6 uur wakker en ik kan er niks aan doen ik weet het echt niet meer ik zie gewoon geen weg vooruit en ik voel me zo ontzetend leeg (ik denk dat dat is door de dood van me papa) maar ik probeer die leegte te vullen me drank en cigharetten en van alles anders maar die leegte blijft er veranderd echt niks 

Reageer