Skip to main content
Vraag

ik ben weer slecht aan het worden, zal ik dit sturen naar iemand

• November 3, 2025
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy,

Ik weet niet of ik dit ga sturen en je hoeft er ook niks mee te doen maar ja.

Ik ben echt gwn weer slecht aan het worden

mn mentaliteit is gewoon verschrikkelijk ik weet het gwn niet meer

ik voel me zo kut maar ik wil je ook niet storen en ik weet niet wat ik moet doen

ik heb het idee dat ik nog verder in een gat ben gevallen dan eerst en het is moeilijk om mezelf overeind te krijgen nouja moeilijk het lukt op dit moment gewoon niet.

Ik heb geen intresse meer in sporten ik wil het liefst gewoon de hele dag inn bed liggen maar dat kan niet en ik weet niet hoelang ik dit nog vol ga houden ik sta op breken.

Alle gedachten in mn hoofd gaan door elkaar en ik blijf daar gewoon staan want ik weet het niet meer het enige waar de gedachten overeens zijn is dat het kut is.

Mn school cijfers gaan ook heel erg naar beneden en alles gaat slecht. een onvoldoende en ik moet huilen omdat ik het niet meer weet omdat ik mezelf niet meer geloof en elk slecht cijfer maakt het alleen maar erger maakt. Het is gwn oorlog in mn hoofd en de slechte stemmen zijn aan het winnen. En nu weet ik niet meer wat te doen. Dat was het, het is niet heftig of wat dan ook het is gwn wat zich nu afspeelt in mijn hoofd.

Liefs S

( naam weggehaald vanwege anonimiteit )

4 reacties

xNumb
  • Net nieuw
  • November 3, 2025

Hey, ten eerste je moet dit niet labelen als "niet heftig" je zegt dat je in een gat zit, en als dit niet heftig voor jou zou zijn zou je het niet zo omschrijfen.

Ik wil eigenlijk ook alleen maar in bed liggen, hou je nog wel van eten/drinken? Want dan kan je bv een doos met koekjes of een glass water ergens verweg van je bed, en jezelf voornemen. Als ik deze taak doe mag ik een slok/hap/koekje ofzo, pls laat die slechte stemmen in je hoofd niet winnen!</3 je kan dit, geef pls niet op.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 4, 2025

Het is helemaal oké dat je je zo voelt en je hoeft hier echt niet alleen doorheen. Probeer alsjeblieft met iemand te praten die je vertrouwt, zoals een ouder, leraar of schoolpsycholoog, gewoon iemand die naar je luistert. 

xx liefs Wolf 🐺

sanne
Forum|alt.badge.img+1
  • November 7, 2025

Hey, dat lijkt me echt super stom, om heel eerlijk te zijn klinkt het een beetje aals depressie. ik zou zeker eventjes met iemand er over praten,misschien kunnen hun je helpen. Heb je huisdieren? misschien zou het kunnen helpen om jezelf de verantwoordlijkheid te geven om ze bijvoorbeeld eten te geven, dan moet je namelijk wel uit bed komen, want ze rekenen op jou! (zoniet maakt dat niet uit, ​@xNumb heeft ook een andere mooie tip) 
maar hoe dan ook, veel succes  ik geloof in je! <3

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 10, 2025

Hey ​@IkBenOkayDenkIk , ik ben zelf gediagnosticeerd met een dysthyme depressie, en voor mij geld er: er zijn ups en downs, en als de down te lang duurt (voor mij ≈ een week van eenzaamheid en neigingen naar bepaalde uitgangen) ga ik naar iemand toe. Het is niet veel, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!

Sterkte! 🫂