Skip to main content

IK BEN WEER GELLUKIG !!!!!!!!!! denk ik.......

• August 30, 2026
  • 0 reacties
  • 5 Bekeken

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+3

Hey allemaal, zoals jullie al wisten voelde ik me een tijdje wat slechter, Dacht ook serieus aan sh en zelfmoord (heb ik beide op het NET kunnen voorkomen) 

Maar ik denk dat het gewoon wat eenzaamheid was, nu ik weer terug op school ben gaat het enigzins beter.         Mijn masturbatie waardoor ik me ook zo kut voelde en het gevoel had dat ik het niet verdiende om te leven is flink afgenomen, huiswerk is schijnbaar toch ergens goed voor. Het is niet helemaal weg maar het is ook veel minder, als je kijkt naar mijn vriendengroep ben ik van diegene die het doen toch wel diegenen die het minst doet. Verder merk ik wel dat ik misschien toch wel weer verliefd aan het worden ben op een ander meisje …… (geen commentaar) Met mijn vrienden zijn maakt me toch weer wat vrolijker, lekker elkaar belachelijk maken voor de klas of elkaar lichtjes pesten (eigenlijk gwn plagen maak je geen zorgen) op minecraft. Ik ben begonnen met hardlopen en boogschieten als sport heb Judo helaas wel moeten laten vallen omdat ik mijn sensor heb. Maar die sporten maken me allebei heel blij en vrolijk. Met mijn suiker gaat het goed en slecht tegelijk. In principe zit ik meer dan 85% van de tijd goed alleen als het niet goed zit is het telkens ook flink mis. Zoals een paar dagen geleden toen ik bijna van mijn fiets viel. En ik kan maar niet aankomen wat misschien niet zo slecht klinkt omdat ik wel al wat meer weeg maar eigenlijk nogsteeds best weinig.

Het enigste wat ik merk is dat ik toch nog wel een beetje zuur naar die vriend kijk die ja mij 'veraden' heeft. En dat ik toch nogsteeds wel een beetje slaaptekort heb waardoor ik er eigenlijk toch wel een beetje uitzie als een zombie em vampier gemengd + een beetje slaap tekort.

Dat was het was weer meer een topic voor mezelf. :)

Vriendelijke groet,

35 bomen

--tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege regel 6.  Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.--