Vraag

ik ben volgens mij verliefd aan het worden op een vriendin van me

  • 31 March 2023
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

ik ben volgens mij verliefd aan het worden op een vriendin van me

Het zit zo  we  zijn altijd al vrij close  met  elkaar  en weeten een hoop van elkaar en vertelen elkaar ok echt bijna alles 

Laats was ik dus  niet lekker en we haden maar een korten dag dus zij haar in  de les dat ik me niet lekker voelden en niet naar huis kon omdat ik thuis gezeik had  en ze zij tegen mij we maken vandaag af en dan kom je maar mij

we haden tussen door nog een pauze en in de pauzen was ik me nog minder lekker gaan voelen  dus vraag aan haar of ze iets van parcetmol bij had om dat ik die was vergeten ze had bij en gaf het mij  en ze zij moet je op me schoot ligen wat we normaal niet doen ik zij ja ik lag dus op haar schoot en ze was een beetje met me haar aan het  spelen en ik kijk haar en vraagt aan me gaat het al wat beter ik zij ja maar begin ook  ineens  heel erg te blozen want ze keek me echt heel lief aan 

Later op de dag ben ik bij haar thuis en lig ik tegen haar aan terwijl we een serie waaren aan het kijken  en vraagt ze aan mij van  wat was dat vanmiddag in de  pauze dat je zo ineens heel erg ging blozen toen ik je zij gaat het al wat beter   ik begon al weer te blozen  maar zij niks  maar ze zij was er wat of niet maar ik durfde echt niet te zegen dat ik het  best wel een romantische  momentje  vond 

Aangezien  ze normaal nooit met me haar speelt als Ik op haar schoot  lig

 

Maar wat moet  ik nu zegen dat ik haar leuk begin te vinden en n het romantische vond dat ze met me haar speelden

Want wil niet dat het de vriendschap gaat verpesten van ons

 

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Heeeyyy ik denk dat je het beste gw eerlijk tegen dr kan zijn ookal is het moeilijk. Misschien ziet zij ook iets in jou... Of je moet proberen om op iemand anders verliefd te worden.

Succes!! Xx

Reageer