Vraag

ik ben verliefd op mijn beste vriend

  • 22 August 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ken mijn beste vriend al bijna 3 jaar en ik ben nu pas een week geleden echt verliefd op hem geworden. Hij heeft een vriendin waar ik ook goede vrienden mee bwn en ik voel me ongeloofelijk schuldig. Ik haat mezelf voor het feit dat ik haar vriend leuk vind. Ik wil niet met hem zijn. Ik zou haar dat nooit aan doen. Maar toen hij vertelde dat ze volgend weekend seks gaan hebben voor het eerst zonk mijn maag. Ik lig constant in angst en paniek om het feit. Het idee dat ze dat gaan doen geeft me veel onrust. Ik voel me er zo rot over dat ik het erg vind. Ik zal niets doen om hun te saboteren maar ik weet absoluut niet hoe ik met deze pijn moet omgaan. Geef me alsjeblieft advies want ik weet het niet meer


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Gert-jan 

Ik heb wel wat advies voor je, maar ik denk dat sommigen anderen het beter kunnen. Ik ben bang dat je hem toch echt uit je hoofd moet zetten. Aangezien wat zou er gebeuren als je hem verkering vraagt? Hij zou nee zeggen aangezien hij al een relatie heeft op het moment.

Ik hoop dat anderen nog tips hebben tegen liefdesverdriet. Je kan in ieder geval even rondkijken op topics over liefdesverdriet. Ik kan je helaas geen advies geven, omdat ik nooit een relatie heb gehad xD

Veel succes

Groetjes NV

Reageer