Skip to main content

Hoi, Ik ben een jaar geleden verkracht en heb het nog niemand verteld wat moet ik doen?

Ik ging vorig jaar naar m'n tante toe het was altijd gewoon oké en normaal.

Ik ging met mn neefje naar een speeltuintje in de buurt.

Mn neefje moest naar de wc en kwam later pas terug dus toen was ik alleen,

Ik zag een man langslopen van ongeveer 20 zou ik zeggen.

Eerst had ik geen gekke gedachtes totdat hij dichterbij kwam elke keer.

Ik probeerde al een beetje weg te lopen van hem alleen het lukte niet.

Hij sprak me aan en zei: "Hey meisje waar ga je heen? Je bent erg knap zou ik je mee helpen naar huis?'’

Ik werd bang en schreeuwde '’Laat me met rust!" omdat ik wou dat iemand me hoorde.

Hij greep m'n arm en trok me mee. Toen gebeurde het. Het moment dat mijn leven heeft veranderd.

Hij had me verkracht. Hij trok me mee in een hoekje en greep m'n borsten. Hij streelde zijn hand langs mijn privé gedeelte beneden. Uitendelijk had hij ook zijn geslachtsdeel gebruikt mij bij beneden..

Ik was erg bang want ik was al vroeg in de puberteit. Ik was toen 11. Ik kon zwanger worden maar t is niet gebeurd gelukkig. Ik heb het tot nu toe nog aan niemand verteld behalve mijn vriendje. Weet iemand wat ik kan doen?

Hey! Wat erg! Heel veel sterkte! Misschien kun je hiermee de Kindertelefoon bellen! Het is heel naar wat jou overkomen is! Het beste is om echt hulp te vragen en er over te praten!  Nogmaals veel sterkte! 

Liefs Tover xxx

Ohneee, wat erg voor je :(

Als ik jou was zou ik idd zoals @Tover01 zegt de kt bellen en anders de politie want dit is strafbaar.

Zeker nu hij boven de 18 is zal ik het echt aangeven. Succes en sterkte🩷

🎀

Hoi, Ik ben een jaar geleden verkracht en heb het nog niemand verteld wat moet ik doen?

Ik ging vorig jaar naar m'n tante toe het was altijd gewoon oké en normaal.

Ik ging met mn neefje naar een speeltuintje in de buurt.

Mn neefje moest naar de wc en kwam later pas terug dus toen was ik alleen,

Ik zag een man langslopen van ongeveer 20 zou ik zeggen.

Eerst had ik geen gekke gedachtes totdat hij dichterbij kwam elke keer.

Ik probeerde al een beetje weg te lopen van hem alleen het lukte niet.

Hij sprak me aan en zei: "Hey meisje waar ga je heen? Je bent erg knap zou ik je mee helpen naar huis?'’

Ik werd bang en schreeuwde '’Laat me met rust!" omdat ik wou dat iemand me hoorde.

Hij greep m'n arm en trok me mee. Toen gebeurde het. Het moment dat mijn leven heeft veranderd.

Hij had me verkracht. Hij trok me mee in een hoekje en greep m'n borsten. Hij streelde zijn hand langs mijn privé gedeelte beneden. Uitendelijk had hij ook zijn geslachtsdeel gebruikt mij bij beneden..

Ik was erg bang want ik was al vroeg in de puberteit. Ik was toen 11. Ik kon zwanger worden maar t is niet gebeurd gelukkig. Ik heb het tot nu toe nog aan niemand verteld behalve mijn vriendje. Weet iemand wat ik kan doen?

heb ik ook maar dan door me gymleeraar ik was 12 hij was 30 aleen me vriendje weet het het is eng

Reageer