Vraag

Ik ben veranderd

  • 10 May 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik moest dit gewoon even opschrijven, ik hoef geen tips of iets, om eerlijk te zijn moet ik het gewoon ergens kwijt. Sinds ongeveer een halfjaar begin ik steeds meer op mezelf te raken en minder met mijn vriendengroep om te gaan. Ik mag ze allemaal nogsteeds, maar nu ik niet meer game en andere interesses heb gekregen begin ik een andere kant dan zij op te gaan. Als ik nu een middag met ze doorbreng ben ik daarna moe en wil ik gewoon weer tekenen of genealogie doen. Een aantal van mijn vrienden zijn gewoon erg uitputtend en beginnen me wat te irriteren.

Ik merk dat ik het er stiekem toch wel moeilijk mee heb, dat die mensen die ik nu al voor een goeie tijd ken niet meer de mensen zijn waar mijn interesses liggen. Zij merken het ook en ik heb het gevoel dat ik weleens heel geïsoleerd kan raken, omdat ik niet veel mensen opzoek uit mijzelf. Aan de andere kant wil ik mijzelf niet dwingen iets te doen waar ik geen zin meer in heb. 

Dat wou ik gewoon even zeggen, als je dit helemaal hebt doorgelezen waardeer ik je geduld, want al dat geklaag lezen moet niet makkelijk zijn. Dan ga ik er maar weer is vandoor,

Joe


2 reacties

Badge

Heyy,

Het is helemaal oke als je verandert.

Ik zie verandering als iets positiefs, als je je er gelukkig bij voelt. Het kan natuurlijk zijn dat je deze vrienden wilt houden maar je kan ook vrienden zoeken die bij je passen en bij je nieuwe hobbies. En natuurlijk kun je vrienden blijven met deze vrienden maar je kunt ook nieuwe vrienden maken!

Je kan het<3

Reputatie 2
Badge

Bedankt! Trek nu vooral met één vriend op en dat heeft wat jaloezie bij een andere gezaaid. Hij gedraagt zich de laatste tijd gewoon heel macho, heb daar helemaal niets mee. Heb hem dat ook duidelijk gemaakt, maar hij staat al niet erg bekend om zijn communicatieve skills. Hij lijkt de laatste tijd wat normaler te worden tho

Reageer