Skip to main content

Ik ben vandaag compleet tegen me zusje geflipt wat normaal nog wel eens anders om gebeurt dat me zusje tegen mij geflipt raakt. Ik heb op dinsdag dus altijd de eerste 2 uur vrij van school om naar me cheerleader training in te kunnen en zo ook vanochtend. Alleen wou ik me haar doen en schoot me zusje zoals gewoonlijk weer eens niet op dat ik zij ja hallo kom op ik moet me haar doen. Toen was ze eindelijk klaar kijk ik in de WC heeft ze die nog geen eens door getrokken ik zij he lekker in jou stank mijn haar te moeten doen. Toen zij ze ach boeiend toen heb ik dus eerst mijn borstel naar haar hoofd gesmeten vervolgens heeft ze me bril kapot getrokken van me gezicht. Toen heb ik echt haar een paar klappen gegeven wat omdat ze bril dus kapot had getrokken toen zij ze echt de gevaarlijkste opmerking ooit tegen mij. Ze zij jij moet echt eens aan worden gereden door een vrachtwagen dan voel je de pijn van mij die opmerking was meer dan gewaagd om dat ik dus bijna een ongeluk heb gehad met een vrachtwagen. Toen liep ze dus weg toen heb ik haar van de fiets afgetrapt dikke kras nu op de auto en heb ik haar hoofd zo vaak tegen de auto ruit aangeslagen dat ze dus meteen naar het ziekenhuis kon voor hechtingen. Me zus heeft mij in bedwang gehouden op de grond buiten ik heb denk ik de hele buurt bij elkaar geschreeuwd dat me zusje dood moest vallen. Ik heb nu een mega probleem met me moeder ik moet de kras betalen en me zusje haar fiets moet gerepareerd worden. En zelf voel ik me net een soort monster hoe ik te keer ging me zusje hoeft overigens me bril en me dure sport bh wat ik als pyjama aan had weer niet te betalen. Nou ik ben echt klaar met dat kind en er is een gespannen zweer thuis dat er ieder moment zomaar weer een geflipte Tessa kan komen. Want die bril en sport bh gaat ze dokken anders ga ik bij haar die fiets ook niet dokken en desnoods kan ze morgen niet meer fietsen.

Dus wat is je vraag?? Of wilde je het gewoon even kwijt? In ieder geval raad ik je aan om meer leestekens te gebruiken en op je spelling te lettenwant ik begreep het soms niet helemaal...


Goed dat je dit verteld, alleen probeer nooit zelf te beginnen met geweld, maar ik snap je reactie op haar


Goed dat je dit verteld, alleen probeer nooit zelf te beginnen met geweld, maar ik snap je reactie op haar

Ik ben gewoon echt klaar met haar en dan moet ik haar ook nog les geven met cheerleading. Ze kan me soms ook totaal negeren zeg ik goedemorgen zegt ze gewoon geen woord terug. ik moet me nu proberen in te houden als ze morgen niks zegt anders denk ik dat ik haar gezicht gewoon in een bak met cornflakes duw. Het was een paar maand geleden gewoon nog goed tussen ons ik was echt bijna 24/7 met haar en zo in eens is ze boos op mij geworden en hebben we dus deze ruzie waar ik nu ook keer tegen haar ben geflipt. Ze is de afgelopen weken vaak genoeg tegen mij geflipt dat ze me ook vaak genoeg heeft verwond ik heb de littekens nog op me buik staan. Zij we thuis aan het barbecueën afgelopen zomer vindt ze het stoer om me tegen die BBQ aan te duwen ik ben volop die gril beland en ik had me bikini aan. Ik heb me dus door haar verbrand wat nu nog pijn doet daar ben ik haar echt zeer dankbaar voor niet dus.


Reageer