Skip to main content

Hoi,

Het gaat echt echt echt niet goed met mij. Als je wilt kun je meer hierover lezen in mijn andere topics. Ik ben uitgeput. Ik ben pas net wakker geworden en het is 12:10 in de middag. Ik sliep al om 1uur dus ik snap niet dat ik zo moe ben. Ik slaap de laatste tijd echt echt niet goed. Daarom was ik best trots op mezelf dat het lukte om om 1uur te gaan slapen. Ik ben zo moe dat als ik mijn bed uit ga ik waarschijnlijk flauwval. Ik pakte net even een kussen van de grond en moest dus even mijn hoofd optillen om op het kussen te gaan liggen en ik werd al helemaal draaierig enzo. Ik wil echt niet maandag naar school.. ik wil echt niet. Maar ik moet. Mijn ouders zullen het niet geloven als ik zeg dat ik ziek ben ofzo. Ik ben moe.. ik ben uitgeput. Ik keek vanochtend ook meteen toen ik wakker werd of iemand had gereageerd op mijn topic: ouders begrijpen het niet. Maar niemand.. ik heb echt echt advies nodig daarop. Ook op dit.. ik weet niet meer wat ik moet doen. iemand tips ofzo? 

Bedankt voor het lezen! En Sorry dat de tekst zo lang is.

- annoniem_meisje

Wat vervelend. Ik ben natuurlijk geen arts en ook geen psycholoog dus veel zinnigs kan ik hier niet over zeggen, ben ik bang. Misschien is het een idee om eens langs te gaan bij de huisarts. Misschien even bloed laten prikken, dan kun je in ieder geval wat dingen uitsluiten zegmaar. Vroeger heb ik ook een tijdje thuisgezeten met de ziekte van Pfeiffer, wat ook met enorm veel vermoeidheid gepaard gaat. Maar het kan misschien ook te maken met stress of andere mentale factoren.

Ik zie je topics af en toe voorbijkomen en weet niet altijd een zinnige en behulpzame reactie, sorry daarvoor. Misschien is het verstandig om eens aan te kloppen bij mensen die er meer verstand van hebben en je beter kunnen helpen. De kindertelefoon is een goed voorbeeld hiervan. Je kan elke dag met ze bellen maar misschien is de terugkomchat ook wat voor jou. Dan kan hoef je niet steeds opnieuw je verhaal te doen. De medewerkers van de kindertelefoon hebben veel ervaring en kunnen jou ongetwijfeld beter helpen.

Ook kun je wellicht naar je mentor of ander vertrouwenspersoon op school. Maar ook bij je huisarts kun je mentale problemen bespreken. En als je dat prettig vind, krijg je misschien een doorverwijzing naar een psycholoog.


Reageer