Skip to main content

ik ben terug na 7 maanden en het gaat goed!

• April 24, 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey iedereen! Ik bedacht me ineens dat ik even een kijkje hierop ging nemen en kijken naar mijn oude topics! Ik ben hier al 7 maanden niet meer online geweest! En las het allemaal even terug. Ik zag dat ik het toen best moeilijk had. Maar nu gaat alles veel beter! Ik heb 6/7 nieuwe vriendinnen. 3 leren kennen van school en dorp en 3 of 4 op een kook klasje waar ik elke woensdag heen ga! Ik ben vriendinnen met 1 van een familie geworden en het klikte ook met haar zusjes!! Ik heb ook al spontaan met mensen afgesproken en gezwommen en dat was hier gezellig! Ook heb ik er toen gegeten! En binnenkort gaan we logeren!! Het gaat dus over het algemeen best wel goed met me!! Ik heb ook een bullet journal wat leuk is! Het gaat ook goed op school en de meidengroep doet ook gewoon normaal. We zijn geen vrienden maar het gaat steeds beter. Ook ben ik druk bezig met zeilen en surfen en heb ik van mijn ouders een open bic gekregen! (Een zeilbootje) mijn broer doet wel vaak irritant maar ja daar zijn broers voor hè? Oh en  ik zit weer op hockey. Ze mogen me daar niet echt. Geen idee waarom maar hè! Het is nou eenmaal zo! Ook huil ik bijna niet meer! Behalve als ik even emotioneel word! Ook besef ik me vaak dat ik heel erg ben gegroeid in tegenstelling van vorig jaar! Nou ja dat wou ik even laten weten!! 

doeiiii

xxx

I love the ones I love💗💋

4 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 25, 2025

Hey! Wat mooi om te lezen! Fijn dat al die dingen zo veel beter gaan! Haha en je broer dat komt vast ook goed, ik hoor dat heel vaak 😉 ik heb zelf een zus maar dat gaat prima. En leuk en vet een eigen bootje! Volgens mij heeft ​@Tartan15  dat ook. Echt leuk en goed dat het je zo top gaat! Blijf je om anderen te helpen af en toe komen hier?  Geniet van alle leuke dingen en succes! Liefs Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 25, 2025

Hoi hoi, mooi bericht van je ​@Weesjezelfxxx ik sluit me aan bij Tover, en wat gaaf een eigen snelle skiff ! Ik heb zelf een laerling die ik gekregen heb 2 jaar geleden en al is ie niet groot, hij is nog prima voor 2 personen 😊. Maar in elk geval erg leuk om te lezen en geniet ervan! Ik zou zeggen iets mooiers is er niet 😉 groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 25, 2025

Hey! Wat mooi om te lezen! Fijn dat al die dingen zo veel beter gaan! Haha en je broer dat komt vast ook goed, ik hoor dat heel vaak 😉 ik heb zelf een zus maar dat gaat prima. En leuk en vet een eigen bootje! Volgens mij heeft ​@Tartan15  dat ook. Echt leuk en goed dat het je zo top gaat! Blijf je om anderen te helpen af en toe komen hier?  Geniet van alle leuke dingen en succes! Liefs Tover xxx

Heyyy! Jaa vast wel!

en wat leuk dat ​@Tartan15 ook een bootje heeft! Ik blijf zeker hier om anderen te helpen! 

jij ook!!

xxx 💗

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 25, 2025

Hoi hoi, mooi bericht van je ​@Weesjezelfxxx ik sluit me aan bij Tover, en wat gaaf een eigen snelle skiff ! Ik heb zelf een laerling die ik gekregen heb 2 jaar geleden en al is ie niet groot, hij is nog prima voor 2 personen 😊. Maar in elk geval erg leuk om te lezen en geniet ervan! Ik zou zeggen iets mooiers is er niet 😉 groetjes liefs Tartan X 

Oh wat gaaf! En dankjewel! Ik hoop dat het ook goed met jullie gaat!!

xxx