IK BEN TERUG!!!!!!

  • 28 March 2022
  • 9 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik ben terug voor de zoveelste keer probeerde ik in te loggen en ik ben terug yeey ik zit in nood dus ik ga nog wat topics maken. Maar ik ben er weer zo blij heb jullie gemist!


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @wilhelmavemela  wat geweldig dat je weer terug mag! Niks kon mij blijer maken.  Ik ga me net als jij strak aan de regels houden maar hartstikke leuk en fijn ! Welkom terug en deze keer blijven hé 😉 we gaan niet chatten en ik zal zorgen dat ik geen vragen off topic stel aan jou of anderen.  een klavertje zegt alles !  Fijn dat je er weer bent !! 

Lieve groetjes Julian XXX

Reputatie 7
Badge +19

Hoi lieve @wilhelmavemela  wat geweldig dat je weer terug mag! Niks kon mij blijer maken.  Ik ga me net als jij strak aan de regels houden maar hartstikke leuk en fijn ! Welkom terug en deze keer blijven hé 😉 we gaan niet chatten en ik zal zorgen dat ik geen vragen off topic stel aan jou of anderen.  een klavertje zegt alles !  Fijn dat je er weer bent !! 

Lieve groetjes Julian XXX

Dank ik heb jou ook gemist.

 

Dikke kusjes

Wilhelmavemela

Hoe ??? en als je vraagt wie ik bent . Ik ben Emma(niet mijn echte naam natuurlijk) . Ik hou van skaten en alles en nog wat . Ik zou je graag willen ontmoeten op de forum natuurlijk :) en @Een hulpvol meisje is ook heel erg aardig en Fantastisch 

Wacht even !!!! Denken jullie dat meerdere Forumleden weer terug mag ??? Ik denk het wel(ik hoop het wel)

Reputatie 7
Badge +19

Hoe ??? en als je vraagt wie ik bent . Ik ben Emma(niet mijn echte naam natuurlijk) . Ik hou van skaten en alles en nog wat . Ik zou je graag willen ontmoeten op de forum natuurlijk :) en @Een hulpvol meisje is ook heel erg aardig en Fantastisch 

Heyy lieve Emma ik ben teruggekomen door mails te sturen over mijn ban dat ik het niet begreep en ik zit ook in een lastige situatie mijn zus P wil namelijk zelfmoord plegen. En ik had overtuigende argumenten. Ik zal binnenkort de mail plaatsen.

En sommige anderen zijn terechtgeband dus ik weet niet of ze ooit nog terug komen. Ik hoop van wel.

 

En @Emmalove Ik heb jullie de hele tijd gevolgd op het forum. En ik vind jou net als H@Een hulpvol meisje Hartstikke aardig en lief. Je bent goed voor mensen en let goed op.

Ik ben blij terug te zijn. En hoop hier nog lang te blijven.

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @wilhelmavemela

Wat fijn dat je terug bent!! We hebben je heel erg gemist. Is een waarschuwing ook ingetrokken?  Beloof je me dat je op het forum blijft? Ik heb je zo erg gemist! :)) 

@Emmalove Ik hoop ook dat er meerdere forumleden terug mogen komen, maar misschien moeten we even wachten wat de KT gaat doen. 

IK BEN ZO BLIJ NU!!!!!! 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy lieve @wilhelmavemela

Wat fijn dat je terug bent!! We hebben je heel erg gemist. Is een waarschuwing ook ingetrokken?  Beloof je me dat je op het forum blijft? Ik heb je zo erg gemist! :)) 

@Emmalove Ik hoop ook dat er meerdere forumleden terug mogen komen, maar misschien moeten we even wachten wat de KT gaat doen. 

IK BEN ZO BLIJ NU!!!!!! 

xx Eenmeisje004 

Heyy bij deze beloof ik dat als ik weg ben er alles aan zal doen om terug te komen. En mijn waarschuwingen teller staat op 2.

Hey lieve @wilhelmavemela  ik was heel blij dat je terug bent en nog ! :D je vraagt af en toe naar mn zus en ik zocht een goeie topic om te antwoorden. Ze is heel boos van dit forum gegaan en heeft boze berichten gestuurd en ze denkt dat ze zich niet meer mag of kan vertonen. Ze schaamt zich voor sommige boze woorden naar de manager en denkt dat ze dus beter niet meer terug kan komen. Ik zei tegen dr maar je hebt geem straf of ban. Toch durft ze niet goed. Ze denkt er over na. Wie weet :) groetjes wel hoor misschien moet ze gewoon een excuusmail maken naar de manager. We gaan het zien.

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Ohhh ik maak een topic voor haar laat het haar lezen goed?

Wilhelmavemela.

Reageer