Heyy ik ben terug voor de zoveelste keer probeerde ik in te loggen en ik ben terug yeey ik zit in nood dus ik ga nog wat topics maken. Maar ik ben er weer zo blij heb jullie gemist!
Hoi lieve
Lieve groetjes Julian XXX
Hoi lieve
Lieve groetjes Julian XXX
Dank ik heb jou ook gemist.
Dikke kusjes
Wilhelmavemela
Hoe ??? en als je vraagt wie ik bent . Ik ben Emma(niet mijn echte naam natuurlijk) . Ik hou van skaten en alles en nog wat . Ik zou je graag willen ontmoeten op de forum natuurlijk en
Wacht even !!!! Denken jullie dat meerdere Forumleden weer terug mag ??? Ik denk het wel(ik hoop het wel)
Hoe ??? en als je vraagt wie ik bent . Ik ben Emma(niet mijn echte naam natuurlijk) . Ik hou van skaten en alles en nog wat . Ik zou je graag willen ontmoeten op de forum natuurlijk en
Heyy lieve Emma ik ben teruggekomen door mails te sturen over mijn ban dat ik het niet begreep en ik zit ook in een lastige situatie mijn zus P wil namelijk zelfmoord plegen. En ik had overtuigende argumenten. Ik zal binnenkort de mail plaatsen.
En sommige anderen zijn terechtgeband dus ik weet niet of ze ooit nog terug komen. Ik hoop van wel.
En
Ik ben blij terug te zijn. En hoop hier nog lang te blijven.
Wilhelmavemela
Heyy lieve
Wat fijn dat je terug bent!! We hebben je heel erg gemist. Is een waarschuwing ook ingetrokken? Beloof je me dat je op het forum blijft? Ik heb je zo erg gemist! :))
IK BEN ZO BLIJ NU!!!!!!
xx Eenmeisje004
Heyy lieve
Wat fijn dat je terug bent!! We hebben je heel erg gemist. Is een waarschuwing ook ingetrokken? Beloof je me dat je op het forum blijft? Ik heb je zo erg gemist! :))
IK BEN ZO BLIJ NU!!!!!!
xx Eenmeisje004
Heyy bij deze beloof ik dat als ik weg ben er alles aan zal doen om terug te komen. En mijn waarschuwingen teller staat op 2.
Hey lieve
Sanny xxxx
Ohhh ik maak een topic voor haar laat het haar lezen goed?
Wilhelmavemela.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.