Skip to main content
Vraag

ik ben te veel

• September 11, 2025
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Heyy ik ben te veel voor mijn beste vriend denk ik ik app veel te veel en vaak en soms reageert hij gewoon niet meer dat is zijn apptaal weet ik maar soms denk ik dat ik hem irriteer terwijl hij heeft gezworen dat hij gewoon zou zeggen als hij me irritant vind maar ik overthink gewoon zo veel help hoe kan ik minder appjes sturen zodat ik hem niet irriteer?

4 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Je zou kunnen vragen of je hem irriteert of dat je dat denkt. Als hij dan zegt dat het niet zo is, zou ik er dan gewoon vanuit gaan je hebt dan in elk geval gevraagd.  En als hij een vriend is reageert hij daar echt wel op en zegt hij eerlijk als je hem wel irriteert. Je kunt ook vragen waar zijn behoefte naar uit gaat qua appen. 🙂 ik snap dat het lastig is maar probeer er niet heel veel mee bezig te zijn.

Liefs

NightShadow
  • September 12, 2025

Ik ben het eens met ​@Boterbloempjee,  gewoon vragen. En anders kun je misschien meer directe vragen stellen ofzo, ik reageer ook niet uitgebreid op hele verhalen van mensen, soms reageer ik dan niet eens. Meer op directe vragen, misschien werkt dat voor hem ook. De ene persoon is beter in Whatsapp, de ander in bellen, de ander alleen irl.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 13, 2025

Gewoon iets minder bang zijn misschien is hij bezig als hij niet kan antwoorden .

Dus probeer iets minder te app naar hem 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Het is logisch dat je veel wilt appen, maar om meer rust te krijgen kun je jezelf afremmen: stuur één bericht en wacht tot hij reageert, leid jezelf af met iets anders en vertrouw erop dat hij eerlijk zegt als je irritant bent. Zijn stilte betekent meestal gewoon dat hij druk is, niet dat jij te veel bent. 💙

xx liefs Wolf 🐺