Vraag

ik ben te dun hoe kan ik aankomen ????

  • 8 January 2021
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi mensen,

ik ben 18 en ik ben 1,58 en ik ben 49 kilo maar ik vind mezelf zo dun echt waar kunnen jullie me aub tips geven wat ik moet doen a.u.b. want ik word echt zo depressief als ik de weegschaal op moet en als ik je ga zeggen hoeveel ik eet he echt niet te geloven ik eet zoveeell zelfs avond 11 uur echt schalen eet ik op maar ik kom gewoon niet aan. De GGD heeft mij gezegd dat het perfect is voor je lengte die kilo maar ik wil echt niemand luisteren ik wil gewoon mooie volle benen armen overal gewoon aankomen ik raak zo snel geirriteerd wat kan ik doen aubbbb !!!


5 reacties

Heyy

Ga eens langs bij de huisarts met je zorgen. Misschien kunnen jullie samen eens kijken wat er “scheelt” aan je lichaam, dat je niet kan verdikken. Ik ken ook iemand en door een of andere intolerantieofzo neemt haar lichaam geen vetten op, de dokter heeft haar daarbij geholpen

Groetjs

dankjewel lieverd

Heyy. Opzich klopt het dat je gewicht niet per te dun is. Wel is er ruimte voor je om aan te komen maar dat moet dan natuurlijk wel op een gezonde manier. Dit kan door of veel te sporten en dus meer spiermassa te creëren, dit gaat wel een beetje moeilijk in lockdown maar je kan alvast een beginnetje maken met thuisoefeningen. Een andere mogelijkheid is aankomen door simpelweg meer kleine dingen te eten. Neem naast het standaard ontbijt/lunch/avondeten ook tussendoortjes met een aantal calorieën, zoals een koek of yoghurt. 

Reputatie 2
Badge +1

een tip± ga niet alleen maar ongezond eten want dat is slecht voor je lichaam. eet wat meer dan normaal, eet een snackje meer ofz maar niet gelijk helemaal ongezond gaan eten enz.

heel lief dank jullie wel

Reageer