Skip to main content
Vraag

ik ben op

• June 19, 2026
  • 0 reacties
  • 4 Bekeken

Hoi

ik ben echt ff op. Nou laten we beginnen ik ben een dj en zou voor mijn klassen feest mogen draaien op de echte apparatuur . Nou heel leuk tot dat de eigenaar zegt na ja ik vind het toch niet zo fijn dat je achter mijn spullen gaat draaien. En in een keer schoot al mijn verdriet naar boven. Ik was zo verdrietig. Dat ik gwn leeg ben.

ik wou zo graag draaien op dat feest om te bewijzen dat ik ook besta. Ik word gewoon gebruikt en genegeerd. Iedereen leent spullen van mij. Iedereen vraagt kauwgom aan mij. Iedereen deelt zijn kut verhalen met mij over dat hun vader hun telefoon had afgepakt. Terwijl ik geen eens een vader heb. Iedereen gebruikt me als een gratis psycholoog. Iedereen begeert bij ook nou niet negeren maar ik voel me ontzichtbaar. En op een moment ongeveer twee maanden geleden zei ik” ik ben jullie psycholoog niet ga maar bij iemand anders klagen” mijn vrienden begrepen dat maar een week later beginnen ze weer te zeiken.  Iedereen is altijd negatief bij mij. Iedereen afzeiken mij afzeiken over mijn uiterlijk dat ik grote oren heb dat ik mijn snor moet scheren etc. Ik ben er gewoon klaar mee. Niemand weet überhaupt dat ik niet eens in de klassenappgroep zit omdat ze mij zijn vergeten. Ik wou graag gaan draaien zodat ik gezien werd. Maar fat kan nu niet meer. Ik wil gewoon ook iets positiefs horen van mensen. Ik wil gewoon een compliment horen van iemand.

dank je wel voor het lezen