Skip to main content

Hoi iedereen

 

Ten eerst heb ik helemaal niks met voetbal en ten tweede ik ben als de dood voor vuurwerk. En gisteren was het voor de derde keer raak dat ze dus vuurwerk zaten af te steken bij ons in de buurt. En dit waren echt van die bommen waar ik totaal dus weer op flipte toen ik het hoorde buiten. Ik lag alweer op me buik te schoppen en te schreeuwen van me vuurwerk angst daarbij 1 luier vol geplast om dat de wc nog dichterbij buiten staat dit is gewoon echt niet meer leuk. Vorige week donderdag waren we in het kanaal aan het zwemmen zaten we op de fiets richting 1 van mijn beste vriendinnen haar huis van cheerleading begonnen ze daar ook te knallen. Kom zij mijn vriendin ik pak snel de sleutels nou ik heb niet op de sleutels gewacht ik lag onder de auto in me bikini te schuilen. En voor de gene die afvragen hoe ik onder die auto kom hun hebben een jeep dus ik kon daar net onder liggen met me 31 kilo daar was ik dus mega blij mee. Maar nu zie ik al weer op na aankomende zondag denk sowieso wel weer een luier wat vol is en een flippende Tessa die op haar buik licht te schreeuwen en te trappen.

Heyy

 

Vervelend dat er zoveel vuurwerk wordt afgestoken in je buurt.. Ik snap wel dat je het er klaar mee bent door je angst voor vuurwerk..

 

Ik hoop dat het snel wat rustiger word voor je in je buurt zodat je niet meer van die angst aanvallen hebt🙂

 

En probeer je niet al te druk te maken om wat je komende zondag gaat doen.. Het kan ook gewoon goed gaan😉

 

Groetjes van mij!


Hallo TessaV :)

Je hebt al meerdere topics aangemaakt over het EK. Maar goed, vervelend dat je zo bang bent voor vuurwerk. Op een gegeven moment is het EK voor jou gelukkig voorbij.

-TheMightySlayer <3


-Onnodige quote verwijderd-

Jeetje man ja echt dat EK mag wat mij betreft afgeschaft worden

 

 


-Onnodige quote verwijderd-

Jeetje man ja echt dat EK mag wat mij betreft afgeschaft worden

 

 

Nou van mij dus ook op deze manier echt iedereen zit thuis te kijken en ik tel af naar het moment dat ik dus weer loop te flippen omdat ze het zo grappig vinden om complete bommen af te steken.


Heyy

 

Vervelend dat er zoveel vuurwerk wordt afgestoken in je buurt.. Ik snap wel dat je het er klaar mee bent door je angst voor vuurwerk..

 

Ik hoop dat het snel wat rustiger word voor je in je buurt zodat je niet meer van die angst aanvallen hebt🙂

 

En probeer je niet al te druk te maken om wat je komende zondag gaat doen.. Het kan ook gewoon goed gaan😉

 

Groetjes van mij!

Ik hoop dat het goed gaat met die tegenstander maar met mijn vuurwerk angst zal het nooit goed gaan. Ik lig al op de grond als ik een rotje hoor laat staan van die complete bommen en sier potten dan is voor mij de lol er af.


het EK is vorbij!

 


het EK is vorbij!

 

Gelukkig wel alhoewel ze zondag het overgebleven vuurwerk nog afknalde maar dat was even een klein sier ding daar schrik ik ook al wel erg van maar lig nog niet meteen op de grond te flippen. De vuurwerk bommen bleven gelukkig achterwege afgelopen zondag daar was ik echt nog blijer mee


Reageer