Skip to main content

ik ben niet ok

• July 21, 2026
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Marcco
Forum|alt.badge.img+2

Ellooo, als je mn andere topic heb gelezen staat er dat ik een zelfmoordpoging deed.. en dat vertelde ik aan mn moeder (niet dat ik een zelfmoordpoging deed, alleen over zulke gedachtes) en zij zei dat het niet erg was als ik zo dacht. En ik vertelde het ook aan 2 vrienden (grote fout) ik noem haar effe S en zij reageerde met FREAKIN STICKERS. S, WAT ALS IK DOOD GING??? ik vertel er nog wat over zo, en de tweede noem ik R, zij was erg boos op me en werd geïriteert nadat ik haar "teveel" appte. En later was ik met M aan het fietsen met mn broertje en zagen we S, we gingen naar een winkel en S negeerde me. Heb je geen medelijden ofzo??? Ben je ziek in je hoofd, S?? En ik eet niet zo goed meer, als ik eet wordt ik misselijk en als ik ook niks eet wordt ik ook misselijk, ik deed een zelftest voor eetstoornissen en de kans was best hoog.  IK WIL DOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD

2 reacties

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 21, 2026

@Aerix 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Carolien (De Kindertelefoon)

Marcco
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 22, 2026

@Aerix 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Carolien (De Kindertelefoon)

Dankjewel :) ik ga zo misschien effe kijken