ik ben mezelf kwijt. wat nu?

  • 21 March 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb het eigenlijk nooit echt moeilijk gehad natuurlijk had ik ook soms dagen waarbij ik me kut voelde maar dit is anders. Ik begon me namelijk kut te voelen een paar weken voor de zomervakantie. Ik kwam erachter dat niet alles zou blijven zoals het was, ik dacht het komt vast wel goed. Maar dat kwam het niet alles werd alleen maar erger en ik ging me steeds slechter in me vel voelen. Het voelde zo raar ik dacht dat ik altijd dat vrolijke meisjes zou blijven, maar dat was dus niet zo. Sinds de middelbare is alles op zijn kop gezet. Ik voel me niet mezelf meer. ik weet niet meer wat k moet doen zodat k me beter ga voelen.  ik voel me gwn niet meer mezelf, ik snijd mezelf hierdoor ook best vaak en ik kan er gwn niet meer mee stoppen


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik weet hoe je voelt…misschien in een andere manier (sorry als het raar klinkt maar het is niet zo) misschien kunnen we er samen over praten (sorry ik been slecht in dit soort dingen) 

Reputatie 1
Badge

ik snap at je bedoelt ik ben er ook best slecht in maar het lijkt me wel fijn idd om er samen over te praen

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @dead inside ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit en je niet jezelf voelt. Voel je vrij om op dit forum met andere forumgebruikers te praten. Ook kun je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer