Skip to main content

Ik ben mentaal gek aan het worden

• June 27, 2025
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik haat natuur en dieren maar vroeger houdde ik zo veel van ze. Ik lach als ik ween.  Ik wil mensen pijn doen. Wat moet ik doen?

2 reacties

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • June 28, 2025

Hoi ​@Waterblad

Wat goed dat je je gevoelens hier deelt! We kunnen ons voorstellen dat het lastige gevoelens zijn en dat je nu niet goed weet wat je moet doen. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Het spijt me dat je je zo voelt. Het is belangrijk te weten dat je niet alleen bent en dat er hulp beschikbaar is. Als je gedachten hebt om jezelf of anderen pijn te doen, is het essentieel om direct hulp te zoeken.

Praat met iemand die je vertrouwt: Dit kan een ouder, leraar, mentor of een andere volwassene zijn. Ze kunnen je ondersteunen en samen kun je kijken naar de volgende stappen. Een psycholoog of psychiater kan je helpen om te begrijpen waarom je je zo voelt en samen met jou werken aan oplossingen.

Het is moedig om je gevoelens te delen, en het is een belangrijke eerste stap naar herstel. Je verdient het om je beter te voelen en er zijn mensen die je willen helpen.

xx liefs Wolf 🐺