ik ben lelijk

  • 24 October 2020
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey.

laatst ging ik met 2 vriendinnen op Omegle, (we hadden camera aan staan)

toen kwam er eerst een paar meiden en die zeiden tegen mijn vriendin in het midden en mijn vriendin rechts van me dat ze ze knap vonden, dat vond ik erg naar want ik ben al best onzeker en Dan dat te horen wanneer ik er ook bij zit is best rot. Daarna gingen we verder en toen kwamen paar jongens en die vonden mij lelijk. (Dat zeiden ze opeens). Ik heb het gevoel alsof ik erg lelijk ben en nu ben ik erg verdrietig Heeft er iemand misschien tips hoe ik niet gelijk zo gekwetst ben.

Groetjes


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey.

laatst ging ik met 2 vriendinnen op Omegle, (we hadden camera aan staan)

toen kwam er eerst een paar meiden en die zeiden tegen mijn vriendin in het midden en mijn vriendin rechts van me dat ze ze knap vonden, dat vond ik erg naar want ik ben al best onzeker en Dan dat te horen wanneer ik er ook bij zit is best rot. Daarna gingen we verder en toen kwamen paar jongens en die vonden mij lelijk. (Dat zeiden ze opeens). Ik heb het gevoel alsof ik erg lelijk ben en nu ben ik erg verdrietig Heeft er iemand misschien tips hoe ik niet gelijk zo gekwetst ben.

Groetjes

Naar om te horen, je zal vast wel mooi zijn. 
 

Sterkte.

Hey,

Wat vervelend voor je! Ik kan begrijpen dat zo'n opmerking je kwetst en dat je daardoor verdrietig bent, ik denk dat niemand het leuk vind om dat te horen.

Wat je zou kunnen doen is werken aan je eigen zelfbeeld/zelfvertrouwen. Door elke dag een paar positieve dingen van jezelf op te schrijven. Dat je haar leuk zat, leuk kleren, leuk gesprek gehad, goed cijfer gehaald. Het kunnen gewoon simpele dingen zijn. Aan het begin is het misschien nog een beetje gek. Maar je zult het effect gaan terugzien.

En verder kan je ook oefenen door hardop tegen jezelf te zeggen, ik ben mooi, ik ben goed, ik mag er zijn. Zulk soort dingetjes.

Ik zou zeggen probeer eens zoiets!

Sterkte en succes,

Xx Simply Me

Badge

Hey.

laatst ging ik met 2 vriendinnen op Omegle, (we hadden camera aan staan)

toen kwam er eerst een paar meiden en die zeiden tegen mijn vriendin in het midden en mijn vriendin rechts van me dat ze ze knap vonden, dat vond ik erg naar want ik ben al best onzeker en Dan dat te horen wanneer ik er ook bij zit is best rot. Daarna gingen we verder en toen kwamen paar jongens en die vonden mij lelijk. (Dat zeiden ze opeens). Ik heb het gevoel alsof ik erg lelijk ben en nu ben ik erg verdrietig Heeft er iemand misschien tips hoe ik niet gelijk zo gekwetst ben.

Groetjes

 Iedereen is mooi op zijn eigen manier, dus ook jij! 

Hey @Verlegen345 ,

Iemand lelijk vinden is een mening en gelukkig geen feit.

Er zullen altijd mensen zijn die vinden dat je lelijk bent, maar er is altijd minstens 1 persoon die je erg knap vindt!

En als je je zelf “lelijk” vindt kan het ook zo zijn dat je gewoon niet je eigen type qua knapheid bent :) .

Reageer