Skip to main content

ik ben klaar ik wil niet meer vechten

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hey lang geleden dat ik op kindertelefoon gezeten heb ma dat was omdat ik weer gelukkig was en ik kon me amuseren 

ma nie loopt alles mis en fout ik heb al verschillende topics geplaats over de ruzie met een meisje uit mn klas we hebben het uitgepraat maar het is opnieuw begonnen en erger dan vroeger ze begint nie alleen leugens te vertellen over mij ma begint me ook al uit te schelden nie alleen op de speelplaats maar ook tijdens lessen

ik ben niet zooo heel lang geleden met iemand beginnen sturen op snap geen zorgen ik ken hem ook in het echt en we sturen bijna non stop maar ik kan eigelijk niet meer want hij zei dat ik “ niet knap ben “ en het breekt me zo erg ik weet dat dit over komt als je bent een drama queen maar dat is niet  zo sinds het 2de middelbaar ben ik heel er gaan letten op wat mensen denken en zeggen over mij en de kleinste dingen kunnen heel diep gaan bij me sinds et 2 de begin ik mn kleding steil aan te passen ik doe parfum aan ik begin mascara aant te doen ik begon skincare te doen ik maak mn haar kapot door het te stijlen maar ik besef dat het niet genoeg is soms wouw ik dat ik iemand helemaal anders was of dat ik niet bestond 

ik ga kapot vanbinnen maar elke dag moet ik lachen en alsof doen dat ik blij ben maar dat ben ik niet en het lukt niet meer ik moe elke avond wenen en niemand die me kan helpen 

ik weet niet meer wat te doen 

xxx nevada

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2531 reacties
  • 30 maart 2025

Hey ​@Nevadatjee  ik hoop dat je heel goede tips en reacties gaat krijgen en ik denk ook na maar nu alvast een ♥️ en een virtuele 🫂 voor jou 😘  je bent altijd van grote waarde en belangrijk en een goed en lief persoon! Houd dat even bij je voor de nacht en veel sterkte ook!  Liefs Tover xxx

1992_thunderdome
Forum|alt.badge.img+3

Heyy ik heb het zelf ook heel moeilijk soms ma je moet geloven da het beter word zolang je geloofd da er beter dagen komen komt het goed ik beloof het je echt waar en iedereen hier is er voor je we staan allemaal klaar om je te helpen en je kan altijd praten met ons allemaal negeer die pesters meeste mensen pesten om zichzelf beter te voelen en ik ben er zeker van da je super knap bent zonder al die make-up enzo het komt allemaal goed probeer gwn te geloven dat het het beter word en dan gebeurt het ik beloof het je echt waar

Groetjes ​@1992_thunderdome 

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 530 reacties
  • 31 maart 2025

Zou het niet helpen als je een fijne hobby had waaruit je veel eigenwaarde en plezier haalt zodat het voor jou minder belangrijk is wat andere mensen van je denken en je meer ontspannen in het leven staat?  Tekenen of muziek maken of een leuke sport; iets waarin je je kunt terugtrekken als het niet zo lekker gaat waarin je kunt groeien en die haters en schelders niet nodig hebt. 

Hier op dit forum zijn er ook veel mensen die veel plezier halen uit scouting, misschien is dat iets voor jou.  Ik ken een aantal scouts en dat zijn zonder uitzondering allemaal heel leuke mensen die alle anderen aanvaarden zoals ze zijn.   Misschien vindt je daarin veiligheid en echte vriendschap.  En daar heb je geen parfum of gestijld haar voor nodig.

Knuffel!

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 120 reacties
  • 31 maart 2025

hi 

Diana ik doe al een sport ik doe al karate voor 3 jaar ik ga volgend jaar naar een kunst en Design school ik luister bijna heel de dag door muziek thuis auto buiten in mn kamer overal behalve in de les 

xxx nevada

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Nevadatjee 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie lees ik. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Roos (De Kindertelefoon) 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen