hey lang geleden dat ik op kindertelefoon gezeten heb ma dat was omdat ik weer gelukkig was en ik kon me amuseren
ma nie loopt alles mis en fout ik heb al verschillende topics geplaats over de ruzie met een meisje uit mn klas we hebben het uitgepraat maar het is opnieuw begonnen en erger dan vroeger ze begint nie alleen leugens te vertellen over mij ma begint me ook al uit te schelden nie alleen op de speelplaats maar ook tijdens lessen
ik ben niet zooo heel lang geleden met iemand beginnen sturen op snap geen zorgen ik ken hem ook in het echt en we sturen bijna non stop maar ik kan eigelijk niet meer want hij zei dat ik “ niet knap ben “ en het breekt me zo erg ik weet dat dit over komt als je bent een drama queen maar dat is niet zo sinds het 2de middelbaar ben ik heel er gaan letten op wat mensen denken en zeggen over mij en de kleinste dingen kunnen heel diep gaan bij me sinds et 2 de begin ik mn kleding steil aan te passen ik doe parfum aan ik begin mascara aant te doen ik begon skincare te doen ik maak mn haar kapot door het te stijlen maar ik besef dat het niet genoeg is soms wouw ik dat ik iemand helemaal anders was of dat ik niet bestond
ik ga kapot vanbinnen maar elke dag moet ik lachen en alsof doen dat ik blij ben maar dat ben ik niet en het lukt niet meer ik moe elke avond wenen en niemand die me kan helpen
ik weet niet meer wat te doen
xxx nevada