Skip to main content

ik ben kapot..

• December 17, 2024
  • 116 reacties
  • 1810 Bekeken

Toon eerste bericht

116 reacties

• July 8, 2025

Hi lieve ​@Silence ,

ah jeetje wat super erg😖❤ Vind het wel lastig om er goed op te reageren, maar dikke knuffel en hoop heel erg dat het snel weer wat beter zal gaan❤ Weet dat ik aan je denk ❤

Veel liefs ❤❤

• July 17, 2025

Hi lieve ​@Silence ,

Hoe gaat het nu met je? ❤

Veel liefs en knuffel ❤

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Heyyy lieve ​@Silence, gaat het al iets beter met je? Ik hoop het wel.

xx liefs Wolf 🐺

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • August 7, 2025

Heyy, 

Sorry heb heel lang niets meer laten weten. Het gaat heel slecht, mijn zm poging in opname zijn denk ik niet op 2 handen te tellen. Ik ben zo klaar met leven ik wil echt niet meer. Ik wil ook geen hulp. Ze wouden nu het vk (vertrouwenscentrum kindermishandeling) inschakelen maar vk heeft afgewezen omdat er al genoeg ambulante hulp was. 

Ik ben nog 2 x in de isoleercel beland, 2de keer omdat ik was weggelopen, 3de keer een lang verhaal, was echt niet oke 3de keer echt als straf gebruikt. 

Nu ben ik uit opname en een weekje op reis naar Italië. Ik haat het hier, ik haat mijn familie,  ik geraak amper uit m'n bed, pff ik wil echt dood. Ik trek het oprecht niet meer. Ik heb bijna alle nachten nachtmerries over de isoleercel en dan zegt m'n psycholoog van ja je hebt het toch zelf mee voor gekozen met het gedrag dat je stelde. Hallo nee, als ze hadden geluisterd naar mij en mij laten doen was er niets aan de hand.

Verder is het hondje waar ik vaak mee ging wandelen, ovvereden en overleden, ik mis haar zo. Vandaag heb ik een kaarse gebrand in de kerk voor haar. 🕊🐕🪔 

Liefs Silence 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 2, 2025

Hoi lieve ​@Silence ,

Sorry voor de late reactie..❤️ Had het wel gelezen maar wist niet goed hoe ik moest reageren.. Ik vind het super erg voor je😖 Las net iets van een meisje die ongeveer hetzelfde had, moest aan je denken en vind het heel erg dat hulp op deze manier gaat😓  Voelt wel dubbel om te vragen, maar gaat het nu iets beter? 

Had het wel eerder gevraagd, maar is een pleeggezin of bij andere familie echt nog steeds geen optie? Denk dat dat je wel veel zou helpen  , iedereen heeft een goede thuissituatie nodig ..😕❤️ 

Veel liefs en dikke knuffel❤️❤️

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • September 2, 2025

Heyy, niet erg! Vind het heel lief dat je überhaupt reageert ​@Konijntje8.

Wat erg voor dat meisje, ook hier op het forum?  

Niet echt, heb de kluis met medicatie gekraakt en had een overdosis genomen waarop mijn vader niet fijn reageerde. Het is weer September dus weer school, vind het HEEL fijn om weg te zijn van thuis overdag, maar heb anderzijds ook niet echt het gevoel dat ik niet genoeg ben ofzo. Mijn fns aanvallen nemen wel weer toe..  Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat ik wat dissocieer ofzo, ik  ben zo niet echt bij, mijn ogen lijken wel dood zonder ziel, ik staar heel veel en ben heel veel in mijn gedachtes... heeft iemand hier ervaring mee? 

Waar is @cantaloupe eigelijk? Of ben jij dat? Ik weet het niet, ben echt gek aan het worden ofzo. Mijn grootste angst is om in een psychose te belanden, niet dat ik dat al gehad heb maar al wel momenten waarvan ik dacht dat mijn buurman mij ging vermoorden en dat ik in een complot zat om me zoveel mogelijk te laten afzien en daarna mij te vermoorden op een onverwacht moment. Maar dat duurde dan ook maar maximum een dag of 2/3. 

Liefs Silence 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 3, 2025

Heyy ​@Silence ,

Nee hoor dat niet, was van het jeugdjournaal (wel van vorig jaar). Was wel anders dan bij jou qua situatie maar wat ze zei over hoe hulp bij haar ging moest me wel laten denken aan wat jij hier verteld..

Wat naar dat je dat hebt.. 😓 Heb zelf wel derealisatie / depersonalisatie..  Dat alles een soort waas voelt en alsof ik er niet écht ben..merk wel dat het minder is als ik beter slaap, hoe slaap jij nu dan eig?..❤

Klopt ik was cantaloupe🙃❤ Ja snap dan wel dat je daar bang voor bent...😔 Klinkt heel naar😓

Vind het wel lastig om te reageren, hoop dat je er toch wat aan hebt..

Liefs❤

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 25, 2025

Hi lieve ​@Silence ,

Hoe gaat het nu met je?❤️

Veel liefs❤️❤️

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • September 25, 2025

Heyy ​@Konijntje8 

Jaa ik dissocieer ook veel nu, heel vervelend. 

Niet goed, ik merk dat ik school niet vol kan houden maar thuis gaat het ook weer slecht.…

Ik had echt een enge droom, er werd gezegd op school dat wanneer mensen van de nummers 1-12 in de voormiddag tijdens de pauze zelfmoord moesten plegen en nummers 12-25 in de namiddag en ik was zo bang. Ik zie die beelden nu ook nog voor me. Wanneer ik over zelfmoord begin te dromen weet ik dat het echt slecht gaat, dat het zelfs in mijn droom me achtervolgt..

Liefs Silence 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 25, 2025

Hoi lieve ​@Silence ,

Ah jeetje😓 Geef je wel aan dat school niet gaat? Zou het mss een optie zijn dat je wel naar school gaat, maar dat ze kijken hoe het wat beter te doen is? Dus dat je bijv vaker apart zit, minder druk vanuit school.. Of lukt het eig helemaal niet meer? (wat ik me wel kan voorstellen)

Snap wel dat die droom beangstigend is😖 Weet niet of het helpt hoor, maar merk zelf wel dat als ik voor het slapen wat positiever ben ook minder nare dromen heb.. helpt het mss om voordat je slaapt positievere dingen doet?

Veel liefs en knuffel❤

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 6, 2026

Hey lieve ​@Silence ,
Ik moest aan je denken, hoe gaat het nu met je?❤

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • January 6, 2026

Hey, 

Gaat een beetje op en af. Nu weer heel slecht, ben naar mijn huisarts gegaan en heb een euthanasietraject besproken, ze heeft me doorverwezen naar mijn psychiater. Ik voel me echt op gewoon, uitgeput en ik wil dat het gewoon allemaal stopt. 

Ik schrijf veel gedichtjes over mijn problemen , laat maar weten wil er hier gerust 1 delen xx 

Liefs Silence 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 6, 2026

@Silence ik heb alles gelezen (en 🍀 gegeven) Ik weet helemaal niet hoe ik moet reageren eigenlijk, ik vind het echt heel naar voor je, en ik steun je heel erg❤️ sorry dat ik geen goede reactie weet te schrijven, ik ben heel erg geschrokken. 

🫂❤️

Liefs Yusa dikke knuffel 😘😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 6, 2026

Lieve ​@Silence ,

Ach jeetje wat super verdrietig😓 Merk ook dat ik het heel lastig vind om erop te reageren, ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven😘🫂 Je mag het gedichtje wel delen hoor en als dat je helpt vooral vaker doen❤
Heel veel liefs van mij❤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve ​@Silence ,

Ik ben echt geschrokken, ik vind het echt ontzettend naar voor je en erg dat je dit meemaakt 😔♥️ ik vind het ook lastig om iets te zeggen, maar wil je laten weten dat ik aan je denk 😘

Heel veel  liefs en dikke knuffel ♥️🫂

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 29, 2026

Hii lieve ​@Silence 

Ik denk aan je 

Geef niet op 

Een wijs persoon zij ooit ( geen idee meer wie)

Als je je angsten loslaat dan zal je vliegen als een vogel

Hier moet je over nadenken dat deed ik ook toen het niet goed met me ging er komt een moment dat je het snapt het is voor iedereen anders namelijk 

Denk hier aan als je je rot voelt en probeer jouw vleugels uit te slaan en weg te vliegen (niet weglopen ik zei VLIEGEN (denk daar ook maar ff overna))

Sorry voor dit onduidelijke bericht ❤️‍🔥🍀🫧☀️🌷☄️🐦

🌿Froukje 🌿