Haii,
Ik wou gewoon even m'n verhaal vertellen.
Ik heb een enorme terugval in mijn anorexia, ik val erg snel en veel af. Ik ben niet ziek genoeg, ik moet en zal afvallen. Ik.ben.niet.ziek.genoeg. Het enige wat ik wil is afvallen en dood. En nee 113 werkt niet, ik wil geen hulp meer!
Vandaag was ik bij mijn psychiater. Ze had papieren meegegeven om me terug te laten opnemen in de psychiatrie op de afdeling ontwikkelingstoornissen en psychotische stoornissen (ik heb autisme, maar niet ontzettend veel last van) vorige keer. Mama is het hier niet mee eens, ze denkt dat opgroeien in mijn thuissituatie het beste is. Even voor de context mijn thuissituatie is heel erg slecht. Dusja voorlopig zijn de papieren nog niet ingediend.
Ik had tegen mijn psycholoog verteld dat ik soms dingen hoor en zie en bepaalde overtuigingen heb zoals dat er een hele oorlog komt en dat ik de wereld moet redden. Ik kreeg ook antipsycotica in lage dosis (boven op mijn antidepressiva, blijkbaar was die antipsychotica om mijn gemoed nog wat beter te maken) al deze dingen zorgden ervoor dat ik dacht dat ik misschien ook psychotisch was, ik besprak dit met mijn psycholoog, wat doet zij?? Ze vertelt dat aan mijn psychiater en mijn psychiater vertelt dat vandaag bij het gesprek waar mijn ouders bij zitten. En dan zegt ze zo van ja je hebt helemaal geen psychotische stoornis hoor.
Mijn mama loog ook heel de tijd: Ja haar gewicht is stabiel, ja ze eet goed,.. MAMA NEE HET GAAT NIET! Ze weet dit verdomd goed, het gewicht heeft ze met haar eigen ogen gezien op de weegschaal. Zou ze het echt niet doorhebben of zou ze het gewoon niet kunnen aanzien?
We zouden een project opstarten voor mijn thuissituatie met een organisatie, die nemen ons niet aan, we moeten meer investeren in ambulante hulp, alsof we dat nog niet doen (2 psychologen, psychiater, ondersteuning op school, online hulpplatformen zoals dit,..)
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik wil geen hulp meer..
Liefs
Anoniem789