Ik ben in de war

  • 15 January 2022
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben Belle (niet mijn echte naam, maar noem me maar gwn zo) ok. 14 januari 2022 (gisteren)  zijn er echt een paar dingen gebeurd waar ik door in de war ben gebracht (ik heb een stukje uit mijn ‘dagboek’ gebruikt en bewerkt):

Nou, ik ben erg verdrietig/boos/teleurgesteld alles behalve blij dus. Wil je weten waarom? Ik ben in de war, er is vandaag echt ZO veel gebeurd, ik kan het nauwelijks verwerken. Nou dus. Eerst hadden we Cito spelling ik ben daar wel goed in, ik denk dat ik 23/25 ong goed heb. Daarna ging de juf het nakijken- ze zei “jOnGeNs HoE dOm KuN jE zIjN? HeRkEnT iS NiEt mEt EeN d HeT iS mEt EeN t -nog wat geklets, ik had niet opgelet- EN DAN KIJK MAAR EENS WAT VOOR EEN DOMME FOUTEN JE HEBT” ik dacht rude, maar ok, ik denk niet dat dat voor mij gold want ik had met een t. Daarna moesten we een verschrikkelijk uur werken aan onze taken kant van rekenen. Ik ben er wel goed in maar ik vond het gwn stom- hoe dan ook. Eerste pauze (10:00) eerst gingen we heel even eten daarna naar buiten en dan weer verder eten. Buiten. Rose (mijn vriendin, al sinds groep 1 maar ergens in groep 5/6 gooide een paar kinderen zand op me en Rose deed mee, ik heb haar nooit helemaal vergeven) was met Morgan (goede vriendin sinds groep 5) en Yolin (vriendin sinds groep 7) aan het praten over Rose’s verjaardag. Die is in maart. Toen zei Rose  dat ze bowlen en/of ging zwemmen met haar feestje. Toen vroeg ik of ze nog ging logeren of alleen zwermen en/of bowlen. En toen zei ze dat er niet genoeg plaats was voor 4 personen (Melissa, een goede vriendin van mij sinds groep 5, komt ook naar het feestje maar ze zat nu in quarantaine) en dus hadden ze mij eruit gekicked voor het logeren. Ik mocht wel bowlen en/of zwemmen maar niet blijven slapen. Ik voelde tussen dat groepje altijd een soort vijfde wiel aan een auto. Gelukkig heb ik Renee (mijn beste vriendin sinds groep 1) ze staat wel altijd voor me klaar en is erg aardig. Eigenlijk mag iedereen haar wel. Maarreh even terug, toen ik tussen de middag naar huis fietste om te lunchen zag ik Lorenzo (een klasgenoot) en Lucas (ook een klasgenoot) naar huis lopen. Ik dacht ik zeg even hoi. Schreeuwt Lorenzo met z’n Engelse accent naar me: “Luchas vindt je leuk” mijn hersencellen draaiden echt op volle toeren. Ik ben niet echt gewend dat mensen me leuk (in de zin van verliefd) vinden. En voor ik er erg in had zei ik “eww” letterlijk een eww als je iets ergs ziet of iets vies. Ik wou eigenlijk iets van ok of huh of ehh? Zeggen maar het was al te laat. In de middag (na de lunch) had ik een presentatie die de hele tijd werd onderbroken door de kraan. De wc’s waren verstopt~ moet ik meer daar over vertellen? Liever niet. Ik kreeg met mijn groepje een 7,5 het laagste wat ik in heel dit jaar heb gekregen. Misschien komt het omdat ik altijd zacht praat of omdat mijn groepje hun tekst niet had geleerd (ik was soort van de moeder daar). En na school kreeg ik een appje van Dex (Klasgenoot jongen) met een verrekte middelvinger. Ik vroeg wat hij wilde. Hij stuurde een schermfoto ik denk van de chat me Sofi (Lorenzo’s tweeling zus) waar ze zei dat ik een sticker van zijn kop had gemaakt met ‘sTeVe’ erop. En dat de hele wereld t nu kon zien. Ik had die wel gemaakt maar ik heb mijn stickers privé en ik had t alleen gemaakt om Danny te spammen en ik had t allang verwijderd. Ik wou zeggen dat ik mijn stickers privé heb staan en dat ik het alleen naar hem had gestuurd, maar hij had me al geblokkeerd. Dat was mijn verhaal van vrijdag 14 januari 2022. 
 

PS: Al deze namen zijn niet echt, ik heb ze verzonnen. De eerste letters kloppen wel. 


3 reacties

Niet erg hoor, op de middelbare school gaat dit zo vaak gebeuren. Wat er gisteren bij mij gebeurde: 

  • In de ochtend vergat ik mijn telefoon.
  • Ik haalde een 5,9 (hoerencijfer)(net onvoldoende)(mijn eerste onvoldoende)
  • Mijn telefoon lag thuis dus iemand stuurde mij: ‘’Kankerhoerenzoon. Ga je je moeder echt vragen om je te pijpen?’’ (Die persoon had dat helemaal verzonnen  en ik wilde dat echt niet). Mijn moeder was woedend.

EN HET ERGSTE, SCHRIK NIET!

  • Later die dag: Ik werd beroofd van mijn fiets dus ik belde 112. Mevrouw van 112: ‘’Vertel even hoe je heet, wat je BSN is, wat je geboortedatum is en dan komen we. De dief kan dan al die informatie bekijken in het onderzoek’’. En dat was het ergste van de dag. Dus nee, ik had geen aangifte gedaan van het stelen van mijn fiets omdat die rare politie dan mijn gegevens hoe idioot dan ook aan de dief gaat geven.

Nou, een van de idiootste dagen van mijn hele leven.

 

Ik hoop dat dit (vooral het laatste) jou niet hoeft te overkomen. En een 7,5 is gewoon goed hoor! Mijn gemiddelde cijfer is een 7,8 dus je wilt niet weten hoevaak ik een 7,5 haal.

Groetjes,

Wereld

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Wereld,

Wat vervelend dat jouw fiets is gestolen! De politie mag jouw gegevens niet zomaar delen met de dief. Maar ze hebben deze zelf wel nodig om een aangifte op te maken en jou te kunnen bereiken als er meer informatie is over het onderzoek.

Groetjes,

Anne_K

De Kindertelefoon

 

Hallo @Anne_K,

Zojuist heeft de politie mij via een ander nummer gebeld en hun excuses aangeboden. De desbetreffende medewerker is tijdelijk geschorst van de 112 alarmcentrale.

Ik ben van plan om vanavond mijn aangifte te doen.

Bedankt voor uw hulp!

Chroetjes,

Wereld

Reageer