Hoi, ik heb vandaag gehoord van mijn mentor dat ze een gesprekje wil na de vakantie. Over iets van doelen opstellen voorhaar en de zorgcooördinator ofzo, maar dat snap ik dus niet helemaal waarom dat moet. Nu zit ik helemaal te stressen en ik heb zelfs buikpijn. Wat moet ik nu doen?
komt goed hoor geen reden om te stressen , als je niet weet waarom je een gesprek moet is er toch niks om je zorgen om te maken . gewoo kalm blijven , en zoek een beetje afleideing van je stress. bijvoorbeeld een film kijken of ga muziek luisteren noem het maar op . hoop dat dit je kan helpen succes nog !
Sorry dat ik het zeg maar,
Ben je nou helemaal mal?
Als het echt zo belangrijk is hadden het gelijk al gezegd, dit zijn van die dingen waar je in de vakantie geen seconde aan moet denken, als zo'n gesprek begind moet je pas gaan nadenken, NIET eerder want dat is nergens voor nodig.
En volgends mij weet je zelf ook dat als je aan dit soort dingen blijft denken dat je uiteindelijk heel je vakantie om zeep helpt en dan is het achteraf nog erger.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.