Vraag

ik ben heel alleen

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi, Savage_boy hier... Ik ben de laatste tijd er alleen en ben opzoek naar vrienden... Iemand tips voor apps ofzo…

Bericht aangepast door De Kindertelefoon.


3 reacties

Zoek hobbies

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Savage_Boy,

Het is moeilijk om vrienden te vinden. Maar aangezien dit forum voor mensen van jonger dan achttien is, neem ik aan dat je nog op school zit bij kinderen van dezelfde leeftijd. Het is altijd een goed iets om te kijken naar overeenkomsten tussen jou en een andere persoon. Want hoe meer overeenkomsten hoe beter jullie met elkaar kunnen praten, echter zijn dezelfde interesses niet altijd alles om naar te kijken. Want mensen vertonen ook gedrag, en daar moet je je ook veilig bij kunnen voelen,

 

En bovenal, het is eigenlijk wel duidelijk als je mensen ziet of je zelf open staat om vrienden te worden met diegene,

 

Dan over het online gedeelte, ikzelf gebruik Discord (het helpt als je het basis van Engels in ieder geval wel in de knie hebt)  om ook contacten te leggen met mensen met dezelfde interesses (programmeren). Dit is sterk aan te raden. Ook al zijn ze mensen die je daar ontmoet niet ook gelijk vrienden, maar kan wel een zetje.

Discord: https://discord.com/

 

Veel Succes!

Reputatie 1
Badge +1

Je mag best met mij vrienden worden hoor :D

Reageer