Ik ben gewoon erg bang.

  • 28 May 2020
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb laatst op instagram naar KPOP fancams gekeken, zeg maar videos die speciaal gefilmd zijn bij een concert voor een idool. Dus niks aan de hand totdat het ineens stopt en er komt een video van een dode lichaam op het scherm die helemaal onder het bloed zit, ik klikte meteen af en blokeerde het gewoon, maar ik vind het nog steeds eng en ik heb stress & autisme waardoor ik het moeilijk vergeet. 
En die soort account zijn overal op Instagram & Twitter & Tiktok waardoor ik zomaar weer op dit soort videos kan belanden. Ik ben bang dat ik nachtmerries erover ga hebben.
Wat moet ik doen?


2 reacties

Hoi

 

Wat naar dat die video in zulk een eng beeld eindigde. Ik kan me voorstellen dat dit beeld erg op je netvlies gebrand staat. 

 

Als ik iets niet uit mijn hoofd krijg, schrijf ik er graag over. Dan beschrijf ik wat ik heb gezien, waardoor mijn zorgen zeg maar overgebracht worden van mijn hoofd tot op het papier. Je zou er ook met iemand over kunnen praten, zodat je hier niet op je eentje mee hoeft om te gaan. 

 

Op grotere, bekendere accounts komen dit soort enge filmpjes minder snel voor. Je zou je kunnen richten op “professionelere” accounts, zodat je minder snel zulke nare beelden tegenkomt. Lees anders voor het bekijken van een filmpje de reacties eens door, zodat je kan lezen of er wat engs aan de pas komt. 

 

Gr. Kenshin

hey, ik heb hierover gehoord. wat moet je doen is, voordat je die fancams gaat bekijken naar de profiel van diegene kijken. er staat dan zo'n raar teken en dan weet je dat het fout zit.  als je instagram hebt , moet je naar het profiel van 'ktea' gaan. ze leggen het daar uit. wel in het engels, maar je kan altijd nog op vertalen drukken. ze hebben ook bewijs. ik hoop dat ik je heb geholpen <3

Reageer