Ik ben funny lol xd

  • 3 February 2020
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey guyss, hoe gaat het nou echt met jullie? Let me know, i may can help uu 

 

xoxoxoxooxox


4 reacties

Ik wil jou hierbij graag verwijzen naar de forumregels.
Ook kan het geen kwaad om naar oudere topics te kijken, zodat jij wel weet wat op dit forum mogelijk is.

@MensPersoon Uhm hey sorry, ik snap je reactie niet helemaal, wat doe ik precies fout? ;/ ..

 

Als jij iemand wilt helpen dan kun je het beste onder diegene zijn topic reageren en niet via deze manier het vragen. Ten eerste omdat het net lijkt of jij een deskundige bent. Wat niet mag. En ten tweede omdat als iedereen zijn probleem met jouw hier deelt, dan wordt deze topic een grote wir war van problemen en is het niet meer overzichtelijk (overtreding #2).

 

Ik vind het trouwens wel bijzonder om te lezen dat je 2 maanden geleden 2 topics hebt gemaakt waarbij jij een probleem had en daarbij vragen stelt. Vervolgens neemt een forumgebruiker de moeite om jou te helpen met je probleem, maar is het probleem blijkbaar niet zo belangrijk om daar op terug te reageren.

Je moet dat lekker zelf weten hoor, maar ik zou het best irritant vinden als iemand waar ik moeite voor doet gewoon nergens op reageert.

 

Spookyzx. 

oke ..

Reageer