Ik ben er klaar mee en ik wil geen 18 zijn

  • 15 December 2022
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 17 over 6 maanden 18 en ik vind het echt niet leuk. Ik wil geen 18 zijn… Ik heb adhd en ik ben ik kan echt heel druk zijn en te veel lachen. Ik kan het ook gewoon met jongeren van 13/14/15 het goed vinden, omdat die  toch nog een beetje bij mijn level zijn, maar dat is niet het ersgte. Ik voel me gewoon niet volwassen en over 6 maanden ook niet! Ik wil gewoon niet dat ik straks als een oude man wordt gezien ofzo terwijl ik me eigenlijk als een 14 jarige gedraag… Ik heb verder sinds de middelbare en mijn nieewe stad super weinig vrienden. Ik heb letterlijk niet gedaan wat elke tiener doet en ik vind dat echt heel erg, want ik wil ook gewoon lol hebben enzo, maar mijn social anxiety is daar weer te erg voor, want een feestje ofzo ik kan dat nog niet en ik heb verder ook geen goede vrienden die mij daar mee kunnen helpen. Ik vind zo erg. Ik bedoel ik kan met niemand fk praten over mijn gevoel, want de vrienden die ik heb zijn allemaal stom en daar kan ik niks tegen zeggen. Echt hoor ik wilde nooit dood, maar ik denk dat als ik 18 misschien gwn zm ga plegen hoor wat heb ik nog aan een leven als dit?? Al 5 jaar leef ik in een hel zonder vrienden en met alleen maar gezeik en ik kan het niet meer aan. Ik heb heel vaak echt avonden achter elkaar dat ik echt dood wil. Of  het liefst zou ik nog terug in de tijd willen, maar dat kan niet helaas...


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Klikse , 

Wat rot dat je deze gedachten hebt. We kunnen ons voorstellen dat dat lastig voor je is. Knap dat je je gedachten hier met andere forumgebruikers deelt! Mocht je je verhaal anoniem willen delen dan kun je ook elke dag van 11:00 tot 21:00 De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je  voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer