Skip to main content
Vraag

ik ben er klaar mee

• 23 februari 2025
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Hoi ik ben Veerle ( niet mijn echte naam) en ik ben er gewoon even helemaal klaar mee. Mijn nichtje en opa zijn vlak na elkaar overleden in 2025. Mijn steun en toeverlaat Binky (mijn poes) moesten we gisteren laten inslapen. Ik kan er nu gewoon echt niet meer tegen. Heeft iemand tips hoe ik me beter kan voelen, want het leven is echt heel k*t nu!

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2527 reacties
  • 23 februari 2025

Hey! wat ontzettend verdrietig allemaal ! Ik heb zo geen super tips om je beter te voelen, maar geef toe aan je gevoel zou ik zeggen. Huil maar en schreeuw en mep een kussen in elkaar en praat veel over wat je voelt. dat mag hier, of met je besties, of iemand die je vertrouwt. Maak gedichten, verhaaltjes, tekeningen, loop hard, gebruik een boksbal, laat je gevoel gaan. Sorry  voor dit advies maar ik hoop dat je zo je k**gevoel en je energie even kwijt kunt. En heel veel sterkte en gecondoleerd met je verlies want ik wordt echt verdrietig van wat je vertelt, kan het me voorstellen.  Een virtuele knuffel!

Liefs, Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4238 reacties
  • 23 februari 2025

@Tover01 geeft al goede tips. Daar sluit ik me bij aan.  Probeer het niet alleen te doen maar praat er met iemand over als dat kan. 

Heel veel sterkte.

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Awhh lieve ​@Nonoisbooz  wat ontzettend heftig en rot dit, gecondoleerd 😞♥️! Maar begrijpelijk dat het zo voelt nu en sluit me aan bij ​@Tover01, en doe vooral dingen die je fijn laten voelen hobby's/ sport etc... het kan misschien ook fijn zijn om van je af te schrijven of hier natuurlijk.  Hoop dat je hier iets aan hebt. Veel sterkte ♥️

Liefs en knuffel ♥️

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 529 reacties
  • 24 februari 2025

Wat Tover zegt: geef eraan toe.  Denk aan de leuke dingen die je met je nichtje en opa en Binky hebt gedaan, probeer die gedachten sterker te maken dan je verdriet.  Alles heeft tijd nodig en uiteindelijk zul je merken dat dit verdriet overgaat.  Ook van mij een knuffel.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 24 februari 2025

Haii lieve ​@Nonoisbooz ,

awh jeetje wat super erg, gecondoleerd 😖❤️

Ik sluit me aan bij de rest, dikke knuffel en hoop dat het snel wat beter met je gaat😘💞

Veel liefs❤️

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 50 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi lieve ​@Nonoisbooz  

Ik sluit me volledig aan bij de andere  forumers.

Wat mij altijd helpt is boksen 🥊 🥊 ga naar de sportschool of doe een proefles 

Ga naar buiten wandelen of andere sporten daar word je gelukkiger van + op youtube kan je opzoeken 7 dingen waar je gelukkiger van wordt bekijk die anders even

Heel veel troost knuffels en sterkte 

Sterre 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen