Beantwoord

Ik ben er klaar mee

  • 29 September 2019
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Hoi

Ik zit al een heletijd met iets en ik vind het moeilijk om het er over te hebben maar
Ik zit in een twijfel ik weet namelijk niet of ik een jongen of meisje ben ik wil dit graag uitzoeken maar krijg er de ruimte niet voor
Ik mag nooit doen wat ik wil ik mag nooit aan wat ik aan wil ik mag nooit een zijn wie ik echt ben mijn moeder is er optegen dat ik me anders kleed en gedraag dan een meisje ik mag nooit eens zijn wie ik ben en ik ben dat zat ik ben er echt klaar mee hebben jullie een oplossing?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 September 2019, 23:19

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi anne,
Ik snap dat je het moeilijk vind om over dat onderwerp te praten maar ik zou het wel doen.
Misschien dan niet met je moeder, maar met een mentor of vertrouwens persoon?
En de ruimte om het uit te zoeken, je kan toch met jongens om gaan in je klas, misschien helpt dat je te ontdekken hoe je je nou voelt.
En je kan misschien wat stoerdere kleding aandoen dan hele meisjes achtige dingen en tegen je moeder zeggen dat dat in de mode is???
Succes! Groetjes lieve
hey

wat ik ga voorstellen is niet het best voor de band met je moeder, maar oke.

je wilt een keer andere soort kleding aan...

hoe kom je aan een setje kleding 🤔
als jij graag jongens kleding aan wilt kan je een setje kleding kopen van kleedgeld. of je zegt dat je met vriendinnen gaat shoppen en dan ga je alleen en koop je een setje wat je leuk vind.

hoe draag je dat zonder commentaar van je ma 🤔
je doet meisjes kleding aan naar school. en doet dat leuke setje kleding in je tas. je gaat zo dra je op school bent naar de wc en kleed je om. en dat doe je smiddags ook. voor dat je naar huis gaat kleed je je weer om.

hoe was ik het setje zonder dat je ma er achter komt 🤔
je wacht tot je moeder in het weekend de was aan zet. op het moment dat zij bij de wasmachine weg is pauzeer je dat ding en stop je het er bij. en hang jij alles op als het klaar is. en neem je jou geheime zetje kleding mee naar je kamer.

en hoe kan je het uiteindelijk gaan dragen 🤔
je doet voor zichtig af en toe in het weekend steeds een mannen kleding stuk aan zo dat het niet op valt en steeds meer iets jongens achtigers. zodat zij er aan went zonder veel gezeik...

maar ik raad je aan zo als wat lievee zij. om met iemand te praten. kan met het vertrouwens persoon op school of je mentor of een docent zijn. maar kan ook je huisarts zijn. maar met kt kan je het ook bellen of chattend er over hebben maar dat is dan wel elke keer iemand anders die je spreekt.

groetjes
blue
Ik had hetzelfde maar dan andersom, ik wilde ontdekken of ik een meisje was.
uiteindelijk hebben mn ouders het geaccepteerd, en sta ik in de wachtlijst, om een meisje te worden.

groetjes
Eva(n)

Reageer