Vraag

Ik ben er klaar mee

  • 6 May 2018
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
That's it! Ik ben er klaar mee! (Waarmee?) Met alles! Mn moeder loopt alleen maar te zeggen dat ze op dr tenen loopt en bijna een burn out heeft enzo.. terwijl ik letterlijk een kopie van haar ben.. ik heb precies hetzelfde.. maar zij benoemy het ook nog eens 25x op een dag en ik niet... alleen word ik er gewoon agressief en boos enzo van.. en het enige wat ik nu de hele tijd moet doen is praten met mensen... en ik word er gek van en ben er dus klaar mee.. Ik wil gewoon iets anders.. en ik wil gewoon weer een normaal leventje leiden zonder om alles agressief te worden.. Ik wil niet meer met 10 verschillende mensen in 1 week praten... Ik wil niet meer! Ik ben er echt klaar mee.. maar niemand ziet dat.. het enige wat ik krijg te horen is: hou op! Doe niet zo vervelend! En alles komt goed.. nou nee dus!!


Help!

1 reactie

Hey,
Het is tijd lastig als mensen je niet begrijpen. Heb je deze dingen ook al tegen ze verteld?
Als he het moeilijk cibdy om te vertellen kin je ze dit laten lezen. Misschien dat ze het dan wel snappen.
Blijf iig altijd tegen mensen zeggen wat je ergens van vindt. De kans is groot dat er iets aan gedaan kan worden.
Succes
Jonah

Reageer