Ik ben er echt klaar mee gwn

  • 12 January 2022
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy guys

Daar ben ik weer ik ben er echt helemaal klaar mee ik kan gewoon echt niet meer ik heb me afscheidsbrief geschreven (lees vorige topic)dus dat is geregeld ik snijdt nouja ben al 2 weken clean maar de drang is sterk ook wilde ik gaan branden maar me aansteker deet het niet dusja en ik heb thuis problemen ik heb opschool problemen en ik kan gwn echt niet meer alle docenten letten op mij alsof ik hier het probleem bent dus ik ben er klaar mee ik zit met mezelf in de knoop ik zit al heel lang niet lekker in me vel ik kan dit mental echt niet meer handelen ik ben gwn een hopeloos kind ik ben het probleem ik weet het gwn even niet meer ik heb het wel gehad hier....


2 reacties

Badge

Heyy meid weet dat er mensen om je geven en dat je mensen pijn doet als je dit besluit neemt

Hoii

 

Wat naar dat je je zo voelt!

Zelfmoord is echt niet de oplossing voor je problemen al lijkt dat nu misschien wel zo. Ik snap goed hoe je je voelt en kamp ook met dit soort gedachten. Er zijn echt mensen die om jou geven en die er voor je zijn. Misschien lijkt alles nu heel erg donker en hopeloos, maar er is echt weer licht aan het einde van de tunnel, ook bij jou.

 

Je kan altijd eens een keer bellen of chatten met de zelfmoordpreventie 113. De medewerkers die daar werken zijn er aardig en lief en kunnen je goed helpen. Misschien lucht het op om met iemand van hun te praten en alles wat je tegen hun verteld vertel je anoniem. 113 is 24/7 anoniem bereikbaar.

Je hebt thuis ook problemen geef je aan.. Is je thuissituatie verder wel in orde? Als je je onveilig voelt thuis kan je namelijk ook altijd contact zoeken met Veilig Thuis. Ook de mensen bij Veilig Thuis kunnen je ondersteuning bieden. Zij zijn telefonisch 24/7 bereikbaar en zijn via hun chat tussen 9:00 en 17:00 bereikbaar.

De kindertelefoon staat ook iedere dag tussen 11:00 en 21:00 voor je klaar! Met hun kan je chatten en bellen en ook die mensen zijn super lief!

 

  • Telefoonnummer 113: 0800-0113
  • Telefoonnummer Veilig Thuis: 0800-2000
  • Telefoonnummer KT: 0800-0432

 

Wij zijn er ook altijd voor je! Jij bent echt niet hopeloos kind, jij bent het waard om hier te zijn! Heel veel sterkte gewenst <3

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer