Skip to main content

Vanmiddag was ik aan het zwemmen met een paar meiden van ons cheerteam en me meisje die ook bij ons cheerteam zit in het kanaal. Normaal sta ik dus altijd met knikkende knieën aan de zijkant omdat het kanaal dus aan een drukke weg licht waar veel vrachtwagens langs komen en gezien me angst voor vrachtwagens heb ik daar soms echt trillend in het gras gelegen. Vandaag waren we er dus weer en ik ben het water uitgegaan en had me handdoek op het gras wat tussen de weg en het kanaal licht neergelegd ben gaan liggen naast me meisje die dus wat dichter bij het kanaal lag dus ik lag aardig straks naast de weg. Toen zag ik alweer van uit de verte 2 vrachtwagens naderen toen ze voorbij reden heb ik geen moment zitten trillen van angst en lag ik vrij ontspannen zelfs nog op me buik in het gras op te drogen. Op de terugweg zat ik bij me vriendin voorop haar bagage rek ze zij Tessa ik ja wat is er mijn vriendin anne-bella zij zie nou maar je angst hij is weg. Ik zij welke angst de anne-bella zij zij je angst voor vrachtwagens ik zij hoezo anne-bella zij zij je hebt geen moment op het grasveld liggen shaken. Ik zij je hebt gelijk anne-bella ik denk dat het gewoon komt omdat jij in me buurt bent dan voel ik me zo ontspannen. Dus ik hoop dat anne-bella mij van me vrachtwagen angst heeft afgeholpen ik weet wel we hebben nu een paar maand verkering maar bij haar voel ik me zo zeker.

Mooi dat dat zo goed gaat! Gaat het ook goed als je niet bij haar bent? Dat lijkt me een goede volgende stap, want ook al houd je nog zoveel van elkaar, je kan nooit 100% van de tijd samen zijn.

Nu je deze angst (deels) heb overwonnen, kan je misschien gaan werken aan je woedebeheersing (i.v.m. je andere topics, met name over je zusje). Succes!


Mooi dat dat zo goed gaat! Gaat het ook goed als je niet bij haar bent? Dat lijkt me een goede volgende stap, want ook al houd je nog zoveel van elkaar, je kan nooit 100% van de tijd samen zijn.

Nu je deze angst (deels) heb overwonnen, kan je misschien gaan werken aan je woedebeheersing (i.v.m. je andere topics, met name over je zusje). Succes!

Ik hoop het dat ze me daar ook bij kan helpen ben sowieso heel veel bij haar geweest deze week en dat gaf behoorlijk veel rust voor mij. Het scheelt zij is enigst kind dus ze heeft geen broertjes of zusjes en daarbij heeft ze relaxte ouders.


Reageer