Skip to main content

ik ben eigenlijk best alleen

• June 13, 2025
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Ik zit nu in de 1e en ik ga binnenkort naar de 2e alleen mijn vriend gaat uit de klas.

Ik heb nog 1 vriendin maar zij claimt mij best wel.

Ik wil wel meer vrienden/contacten hebben in de klas maar zij durft en wilt dat niet.

Ik vraag me af wat ik moet doen .

Mijn klas bestaat voor een heel groot deel uit jongens.

En met de meiden wil ik eigenlijk geen contact.

Maar de jongens mogen mij niet echt daar lijkt het op.

Maar hoe kan ik eig beetje vrienden worden met de jongens als ze best wel over me roddelen.

Iemand tips

Liefs,mij😊

2 reacties

• June 14, 2025

Hallo,

Dat klinkt inderdaad als een best ingewikkelde situatie. Misschien helpt het om met je mentor te praten? Of gewoon met je vriendin blijven omgaan, zolang er niks mis met haar is?

Het is denk ik geen goed idee om contacten te zoeken met jongens als ze over je roddelen. Geldt dat voor alle jongens? Of is er nog een buitenstaander? Misschien kun je ook met hem bevriend raken.

Ik ben het met je eens adt het handig is om wat extra contacten te hebben in de klas, maar als dat niet hoeft, dan hoeft dat ook niet, als je begrijpt wat ik bedoel. 

​​​​​​​Veel succes!

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 17, 2025

Hi ​@Livie girl 

dat is irritant. misschien kan je er over praten met je mentor of een vertrouwens persoon. anders kan je altijd nog proberen te praten met een meisje of jongen uit je klas die jij wel mag of je vriendin?

Hoop dat het helpt

-Koetje.123-