Vraag

Ik ben een vriendin kwijt

  • 24 July 2020
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hi! Ik ben een vriendin kwijt. Of, nou ja, kwijt.. Het was een van mijn online besties en ze is gestopt met het spel waar we altijd praten. Ze heeft heel lief dag gezegd gisterenavond en zei dat ze misschien af en toe nog eens online komt. Ik heb gisteren ik weet niet hoelang zitten huilen nadat ze het verteld had want ik zou haar verschrikkelijk gaan missen. Ik weet niet wat ik zonder haar zou moeten. Ze was altijd heel gezellig en we hebben nooit ruzie gehad. Hebben jullie tips zodat ik niet meer zo verdrietig ben en kan accepteren dat ze weg is?

Alvast bedankt!

XOXO BreezyOcean


7 reacties

Is er geen andere mogelijkheid om (buiten die game om) nog contact met elkaar te houden? Bellen, appen/snappen, facetimen,  misschien fysiek afspreken als jullie een beetje in de buurt wonen.

Is er misschien een andere game die jullie leuk vinden? En als ze deze game niet meer leuk vind, kan je er niet veel aan doen.

Reputatie 3
Badge +3

Is er geen andere mogelijkheid om (buiten die game om) nog contact met elkaar te houden? Bellen, appen/snappen, facetimen,  misschien fysiek afspreken als jullie een beetje in de buurt wonen.

Nee. Zij woont 3 provincies bij me vandaan. Ik heb nog geen telefoon dus bellen/appen is niet echt een optie. 

Reputatie 3
Badge +3

Is er misschien een andere game die jullie leuk vinden? En als ze deze game niet meer leuk vind, kan je er niet veel aan doen.

Weet ik niet. Dat zal ik een keer vragen

Ik heb nog geen telefoon dus bellen/appen is niet echt een optie. 

Je kunt misschien op de computer via discord of skype contact houden met haar.

 

Reputatie 3
Badge +3

Update!

Ze is terug! Omdat we geen andere manier konden vinden om contact te houden heeft ze besloten om het spel te houden alleen voor mij! 

Reputatie 2
Badge +1

Hi! Ik ben een vriendin kwijt. Of, nou ja, kwijt.. Het was een van mijn online besties en ze is gestopt met het spel waar we altijd praten. Ze heeft heel lief dag gezegd gisterenavond en zei dat ze misschien af en toe nog eens online komt. Ik heb gisteren ik weet niet hoelang zitten huilen nadat ze het verteld had want ik zou haar verschrikkelijk gaan missen. Ik weet niet wat ik zonder haar zou moeten. Ze was altijd heel gezellig en we hebben nooit ruzie gehad. Hebben jullie tips zodat ik niet meer zo verdrietig ben en kan accepteren dat ze weg is?

Alvast bedankt!

XOXO BreezyOcean

Hey,

Misschien kan je met andere vrienden van school gaan praten of afspreken als je dat leuk vind. Ook kan je iets leuks doen bijv. Muziek luisteren of maken, tekenen, gymes spelen etc.  Het is moeilijk op te accepteren dat er iemand weg is dat begrijp ik heel goed! Probeer je gedachte op iets anders te zetten.  

Heel veel succes en strekte

Groetjes van mij

XXX

Reageer