Skip to main content

Ik ben een persoon van 2 kanten, en ik haat m'n 2e kant

• July 10, 2026
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2

Hoi iedereen, ik wou wat vertellen.

Iedereen heeft wel meerdere kanten, dat weet ik, ik bedoel je gedraagt je anders bij je ouders dan bij je vrienden, maar ik heb oprecht echt 2 mega verschillende kanten. En ik wil echt zelfmoordplegen voor m'n 2e kant.

Kant 1 is ik normaal, bij anderen, respectvol, behulpzaam, slim en bovendien gwn een goed mens, keer mezelf af van gore dingen, keer mezelf af van bewelmende stoffen. Gewoon die goede, aardige jongen met goede cijfers (die bij zijn vrienden lekker gek kan zijn en nergens niks om geeft).

Kant 2 is ik waarvoor ik mezelf haat, niemand, maar dan ook echt niemand (behalve jullie nu) kent deze kant van mij. Kant 2 is de ik die voor geen reden gewoon goor wordt, de ik die te vaak masturbeert en me daarna meteen voor schaamt omdat ik me gewoon kut voel dat ik zo jong en al zo lang wel eens masturbeer (jullie weten uit eerdere topics en antwoorden dat ik masturbatie eigenlijk half haat maar ik doe het toch ofzo) ,  de ik die alle maal natte gore dromen heb, ik die gewoon een vape wilt of tabak of zware alchol, de ik die gewoon en hier schaam ik me echt voor, gewoon meisjes aanraak. Dit gebeurt echt bijna nooit, en meestal vinden die meisjes het dan ook prima omdat ik daar vrienden mee ben, maar ik haat mezelf daarna echt. 

De laatste tijd wordt het steeds erger, neemt kant 2 steeds meer de overhand, en begin ik me steeds meer te haten. En ik kan hier ook echt niet meer mee leven, dus iemand aub geef wat tips.

Dit is ook wel iets heel zwaars voor mij omdat ik eigenlijk al 3 jaar rondloop met kant 2 en het niemand durfde te vertellen, echt helemaal niemand. Dus heeft iemand advies hoe ik kant 1 de overhand kan geven en zo min mogelijk terug schakel naar kant 2,

Alvast bedankt,

Vriendelijke (maar toch ook hopeloze) groet,

35 bomen

3 reacties

Niek_
Forum|alt.badge.img+1
  • moderator
  • July 10, 2026

Hoi ​@35 Bomen ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Niek_

(De Kindertelefoon) 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • July 10, 2026

Hey lieve ​@35 Bomen ,

Wat rot dat je hier zo'n last van hebt ❤  Denk wel dat je erg streng voor jezelf bent. Volgens mij masturbeert zo'n beetje elke jongen wel. En vapen etc is niet slim om te doen, maar je doet het nu niet dus dat is top . Willen en echt doen is wel anders denk ik.  Ik ben ook weleens benieuwd maar doe het dan niet omdat ik weet wat de gevolgen kunnen zijn. En al zou je het wel doen is dat natuurlijk ongezond voor je maar dat maakt je nog geen slecht mens. 

Hoop dat dit een beetje helpt.

Veel liefs van mij❤

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 11, 2026

hi lieve ​@35 Bomen,

ik sluit me aan bij wat er al gezegd is.

en ik geef je een dikke knuffel en hoop dat je je snel beter mag voelen💗🫂

veel liefs vie