Vraag

Ik ben een jongen en ik draag graag meisjeskleding

  • 23 November 2020
  • 2 reacties
  • 529 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Ik zit ergens mee..

Ik ben een jongen, 15 jaar en vanaf me 13de koop ik al meisjeskleding die ik snachts en in mijn vrije tijd draag (Buiten wil ik wel maar Durf ik niet)

Ik draag voornamelijk turnpakjes maar een rokje vind ik ook niet verkeerd. Ik ga elke keer steeds verder.  En ik zou ook heel graag op turnen willen, maar de jongens pakjes vind ik niks. Ben ik transgender. Ik weet niet wat dit voor gevoel is en ik durf het mn ouders ook niet te vertellen.​​​​​​ Paardijden lijkt me trouwens ook heel leuk. En de kleding lijkt me ook heel lekker.


2 reacties

Ten eerste, ieder z'n ding. Kleding is iets wat jezelf mag kiezen en dragen en het enige wat belangrijk is is dat jij je fijn voelt bij wat je draagt. 

Ten tweede, je bent/wordt niet per se transgender omdat je graag 'meisjes'kleding draagt. Een transgender voelt zich geboren in het verkeerde lichaam en voelt zich als het andere geslacht, dat kan nogsteeds het geval bij jou zijn, maar op basis van alleen kleding ga je meer richting de dragqueen/crossdressing achtige cultuur, iets waarin je je misschien kan verdiepen. 

Ten eerste, ieder z'n ding. Kleding is iets wat jezelf mag kiezen en dragen en het enige wat belangrijk is is dat jij je fijn voelt bij wat je draagt. 

Ten tweede, je bent/wordt niet per se transgender omdat je graag 'meisjes'kleding draagt. Een transgender voelt zich geboren in het verkeerde lichaam en voelt zich als het andere geslacht, dat kan nogsteeds het geval bij jou zijn, maar op basis van alleen kleding ga je meer richting de dragqueen/crossdressing achtige cultuur, iets waarin je je misschien kan verdiepen. 

Toch denk ik soms dat ik liever borsten of een vagina zou willen hebben

Reageer