Vraag

Ik ben een gevaar voor mezelf en anderen

  • 25 February 2023
  • 0 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi ik ben een trans jongen van 14 en ik heb problemen met m'n boosheid als ik geïrriteerd of boos word dan wil ik mezelf of anderen iets aan doen en ik weet niet wat ik hier mee moet ik zie al een therapeut en een psychiater ik ben met jeugdzorg/jeugdbescherming betrokken van alle kanten maar ik kan er nogsteeds niet van af bij ons thuis is de wifi super slecht en er is niks dat we nog niet geprobeerd hebben om het beter te maken en ik heb autisme en hoogst waarschijnlijk in beginnings phase van schizofrenie (word er op getest) dus mijn gedachten zijn een groot probleem en om dat uit te zetten luister ik naar muziek maar elke keer als ik net de muziek aan zet gaan nog geen 5 seconden voorbij voordat de wifi uit valt en dat gebeurt steeds weer en kleine dingen als dat kan ik zo boos om worden en soms word ik er zelf bang van omdat ik weet dat ik van alles in staat ben nu als ik geïrriteerd ben snijd ik mezelf in me hand met een stanleymes het is net als wanneer een kat je krapt of ik gooi iets rond de kamer als ik 1 ding verkeerd doe ben ik zo weer uit huis of ik doe iemand iets aan en dat wil ik echt niet hoe ga ik hier mee om? 


0 reacties

Geen reactie

Reageer