Hai
Ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen via een game. Op die game had ik ook vrienden en ik gebruikte niet mijn eigen naam, want ik wilde anoniem blijven vanwege mijn veiligheid enz.
Nu praten we iedere dag en hij is mijn vriendje.
Ik dacht eerst dat het een paar dagen zal duren dus dat het gewoon niet serieus was en ik gebruikte dus mijn schuilnaam, maar nu is het echt serieus geworden en ik ben heel erg gehecht aan hem en als ik hem nu moet vertellen dat mijn echte naam niet mijn schuilnaam is, ben ik zo bang dat ik hem kwijtraak.. ik dacht dat het wel een keer uit zou gaan, maar ik wil hem niet verliezen, ik heb geen vrienden, en hij is er altijd voor me en hij begrijpt me, hij is degene waarmee ik altijd kan praten en we willen elkaar ook in real ontmoeten. Ik heb trouwens alleen een andere naam gebruikt, en verder altijd eerlijk geweest, ik snap het ook niet van mezelf want ik lieg nooit van mijn leven behalve nu en dit is de stomste leugen ooit geweest want ik moet nu het contact met hem verbreken of ik moet de waarheid vertellen en in beide gevallen raak ik hem waarschijnlijk kwijt terwijl ik ZO erg van hem hou dat is niet normaal…
Ja ik weet dit heb ik allemaal zelf gedaan, ik had nooit moeten liegen, maar ja het is nu gebeurt en ik wil hem zo graag de waarheid vertellen, maar ik ben bang dat hij me dan gaat haten.
Heeft iemand tips..