Skip to main content

Ik ben echt moe

• February 27, 2026
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Forum|alt.badge.img

(TW: sh en zelfmoord) Ik ben de laatste tijd zo moe ik wil helemaal niks meer doen en eigenlijk ook niet meer leven. Ook vraagt iedereen de hele tijd wat er is en dan zeg ik maar dat ik gwn moe ben maar eigenlijk is dat niet zo ik voel me namelijk echt heel shit. Het word zo erg dat zelf mijn mentor heeft gevraagd wat er was. Ik ben ook boos op mezelf vanwege men sh en het word gwn zo erg dat ik het elke dag wil doen. Het gevoel is gwn fijn maar daarna ben ik boos op mezelf. Ik weet gwn niet meer wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik leven en aan de andere kant niet. Ik heb gwn nergens meer zin in. Ik wil mezelf veranderen maar ik weet niet hoe heeft iemand tips?

liefs sofie😘

4 reacties

LunaKT
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • February 27, 2026

Hoi Sofie,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Luna De Kindertelefoon

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • February 27, 2026

Hoi  ​@Sofie 

Een aanvulling op wat onze moderator ​@LunaKT al schreef:

Je schrijft dat je twijfelt je wilt leven of niet. Het isbelangrijk om te praten over zulke gevoelens. Naast De Kindertelefoon kun je voor hulp of ondersteuning ook altijd  contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

veel sterkte,

Mariska

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 27, 2026

Hi,

ik struggle nu ook al een tijdje met sh 

het word bij mij ook steeds erger helaas weet ik echt niet hoe we beter kunnen worden maar weet dat je echt niet alleen ben en het echt goed komt❤️

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

hi ​@Sofie  wat naar dat je je zo voelt ik ben het helemaal eens met de anderen hoop dat je je snel beter voelt.💗 en ​@Bugatti1123  voor jou ook het zelfde blijven onthouden dat je niet alleen bent en dat het goed komt 💗

liefs vie