Vraag

Ik ben echt heel erg geschrokken...

  • 16 September 2020
  • 6 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

OMG ik zit nu echt te shaken achter m'n telefoon. Eerst even wat backstory

1. Ik heb een YT kanaal en daarvoor had ik ook insta genomen. 

2. Ik maak Engelse videos en heb nooit iets raars gedaan, ook niet op insta.

Oke, dan nu de rest. 

Ik was gewoon een beetje op insta aan het kijken en ik krijg een message request (of hoe je het ook noemt). Het was gewoon een onschuldig "Hello👋" Dus ik ze gewoon vriendelijk "Hi" terug

Hij: "May I ask how you are? 😊"

Ik: I'm okay

Hij: That's good to hear. What country are you from?" 

Ik loog en zei:" England"

Hij: Oh that's nice. I saw your account and your OC and I thought it looked cute

Ik: Ahw, thanks! 

Hier werd ik een beetje suspicious en vroeg: "How old are you?" Hij zegt dat hij 17 is. Ik ben 14 en schrok me dood. Ik heb hem meteen geblokkeerd en alles. En nu wil dat bange gevoel maar niet weggaan. Ik weet dat ik goed gehandeld heb maar toch..

Hebben jullie misschien tips over hoe ik me minder bang/geschrokken voel?

Alvast bedankt

XOXO 

~BreezyOcean 


6 reacties

Tja, dat kan wel s gebeuren maar wees blij dat hij 17 is en niet71 is.

Je hebt inderdaad juist gehandeld, maar ik snap nu niet precies waar je zo mee zit. Zou je het wat beter uit kunnen leggen? Waar ben je precies bang voor?

 

Groetjess:kissing_heart:

Reputatie 3
Badge +3

Ik schrok er gewoon van omdat ik niet verwacht had dat zoiets zomaar bij mij zou gebeuren. Ik kan daar gewoon niet tegen. Weet jij misschien iets zodat ik het zo snel mogelijk weer vergeet? 

Heey,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal begrijp. Hij spreekt je aan en omdat hij 17 is blokkeer je hem? Of is het omdat hij eerst zei dat je er cute uit zag?

Dan alsnog zie ik niet meteen een dreiging of iets kwaad daar in.

Maar oke je hebt hem geblokkeerd en nu ben je geschrokken hierdoor?

Nou om het te vergeten wat er dan ook zo erg aan is idk kun je gewoon verder gaan met je leven en maken van yt vids. Je zou bezig kunnen gaan met een vid en zo je gedachten kwijt raken aan de ontmoeting. 

See ya!

JIXX. 

Reputatie 3
Badge +3

Zal ik doen, dank je wel! 

Hey, het kan best dat je dat erg vind. En dat is ook hellemaal oke. Maar het is een grote kans dat je het vaker zult mee maken. En somige van die mensen bedoelen het oprecht goed. Maar somige niet. Die hebben er andere bedoelingen mee. Je hebt er goed aan gehandelt door hem te blokeren. Je kon ook met hem door blijven praten natuurlijk. Je moet gewoon doen waar jij je fijn bij voelt. En ik  hoop dat het nu beter met je gaat. En anders probeer afleiding te zoeken in de dingen die je leuk vind.

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Thanks voor je reactie. Die had ik echt even nodig! Ik ben nu weer oké.

<3 

Reageer