Skip to main content

Hoi. Daar ben ik weer. Mijn hoofd is een gaos daarom vertel ik dit allemaal.

 

De namen die ik in dit stuk ga gebruiken heb ik verzonnen en geen vam deze mensen heeft dus een van die namen.

 

Ik nem een meisje met autisme en ik denk dat ik gay ben. Ik denk dat omdat ik het daar met mijn vriendinnem vam de waterpolo over had. Wij zijn een groepje dat veel met elkaar buitwn waterpolo afspreken en ook met een amdere jongen die we al 7 jaar van het zwemmen kennen.

Het groepje bestaat dus uit lisa, een pansexueel meisje en ik ken haar nog niet zo lang. Ze kwam mee met mijn andere vriendin en hoort er helemaal bij.

Die anderen vriendin is roos. We kennen elkaar al heel lang en ze is een soort van famillie van ons.(niet bloedverwant.roos is niet hetero maar weet nog niet zo zeker of ze gay is.

Dan heb je nog liv. Dat is mijn zusje.

Die jongen is bob en hij kennen we al heel lang van het zwemmen en is onze vriend. Bob is hetero.

Roos woont in een pleeggezin maar ze is zelf de biologisxhe dochter van haar moeder. De rest van haar broertjes en zusjes zijn dus pleegkinderen mij zij is de "echte" dochter.

Een van die pleegkinderen is tommy. Hij is een hetero jongen en ik denk dat hij mij leuk vind. Ik denk niet dat ik hem leuk vind  maar ik vind hem wel een vriend.

Nou hebben bob en lisa verkering gehad maar het ging uit. Het mocht niet van de moeder van lisa. Lisa en bob zijn nog wel goede vrienden en bob houd nog heel veel van lisa. Ik weet niet of lisa hem leuk vind.

Nou ben ik bang dat ik lisa ook leuk vind want:

- ik denk ongeveer de hele dag aan haar

- ik heb sexuele fantasieen over haar

- ik wil heel graag bij haar zijn/haar aandacht

- ik vind haar echt heel mooi :)

-ik hoop de hele tijd dat ze een appje stuurt of zo

 

Maar dat is dus een probleem want het gaat onze hele vriendschap veranderen en help.

Ook heb ik gezegd dat ik een crush heb op een meisje van school(ze is wel knap en geweldig. maar ik vind haar niet leuk denk ik)

 

Nou weet ik dus niet wat ik moet doen want ik voel heel erg de behoefte dit aan iemand te vertellen want bob en ik hebben dus dan een gezamelijke crush op een vriendin en het maakt het ook zo ingewikkeld. 

 

Ook goed om te weten is dat lisa en ik en roos en liv altijd samen omkleden in de kleedkamer (voor zwemmen dus bloot enz) de badpakken moet dichtgeritst worden en we  maken daar altijd grapjes over want lisa doet dat altijd en ik vind dat eig wel leuk…

Ik kijk ook best wel vaak naar lisa. Maar ze kleed niet om in de kleedkamer(ze heeft haar badpak van tevoren al aan).

Ook als we afspreken met bob erbij dan maken we altijd grapjes dat als twee even bij alkaar staan of zo dan maken we altijd grapjes dat  ze in love zijn en zo. Maar ja ik vind lisa dus denk ik best wel leuk en wik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik heb ook aan niemand verteld dat ik waarschijnlijk gay ben behalve aan deze vriendengroep en aan een vriendin van de scouting. Ik wil zo graag aan iemand mn verhaal kwijt en ik weet dus niet wat ikoet doen want ondertussen vind tommy mij dus ook leuk.  Dus help alsjeblieft

 

Ps sorry voor het lange bericht en bedankt als je de tijd hiervoor hebt genomen om het te lezen.


Tommy moet je afwijzen. En van school de “crush” zeg je dat je een andere crush hebt. En met die vriendin moet je rustig aan doen. Gewoon alleen met elkaar afspreken. En als je er klaar voor bent zeg je het. Of doe het via een briefje.

Wilhelmavemela.

Zeg je het hoe het gegaan is?


Ja maar het is best raar als wij (lisa en ik dus) zouden afspreken want we spreken altijd met zn vieren af. Dus dan weet ik niet wat ik moet doen, en ik wil het graag zeggen maar ik ben heel bang dat het onze vriendschap gaat verpesten.


Heyy ik snap dat je bang bent maar dat hoef je niet te zijn. Het zal alleen maar meevallen. Vertel je hoe het afloopt?

Wilhelmavemela.


Ja. Ik ga vertellen hoe het verder gaat. Maar ik weet niet of ij het durf…

Nou ja komt vast goed. 

Magnetronbakje❤️


Jij kan dit kom op.

Wilhelmavemela.


De beloofde update…

Ik heb bob vertel dat ik lisa leuk vind, maar nou hebben bob en lisa weer verkering..

😭😭😭😭aar ik heb dus niet tegen lisa gezegd of afgesproken maar ja, lijkt me niet meer zo nodig😢😭😭


Reageer