Vraag

ik ben bang voor zwarte mensen 🙅🏿‍♂️

  • 18 April 2023
  • 9 reacties
  • 318 Bekeken

Badge

Wat kan je doen als je bang bent voor zwarten mensen want ik ben bang dat ze mee in het donker me paken en vermoorden


9 reacties

Badge

Hey, 

Wat lastig voor je! Ik ben zelf ook zwart maar ik begrijp dat je als een wit iemand sneller bang bent voor een zwart iemand wij zien er altijd wat enger uit volgens de meeste mensen.

 

Als ik eerlijk ben je hoeft je echt geen zorgen te maken zowel een zwart iemand als een wit iemand zou je kunnen ontvoeren niet omdat wij zwart zijn, zijn wij meteen gevaarlijk aan de ene kant vind ik het best erg dat je voor ons bang bent maar ik begrijp het ook wel.

Wees niet bang zwarte mensen en witte mensen zullen dat nooit zomaar doen(hoop ik)

Suc6

Kiya

Er zijn ook genoeg blanke mensen die nare dingen kunnen doen, dus ik denk niet dat bang hoeft te zijn voor mensen met een andere huidskleur. 

Reputatie 7
Badge +17

Er is geen enkele reden om bang te zijn voor zwarte mensen.

Badge

Bedankt ik ben niet meer bang 

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Er is geen enkele reden om bang te zijn voor zwarte mensen.

Niet echt, maar volgensmij heeft de mens gewoon een irrationele aangeboren angst voor swarte mensen, misschien omdat gezichtsuitdrukkingen minder goed zochtbaar zijn.  En je hebt nog tientallen van dat soort redenen die simpel te verklaren zijn. 

Reputatie 7
Badge +17

@Fortnite-niet-spelerzal wel angst voor het onbekende zijn en zo.  Maar ja, @Kabouterszijneng is niet meer bang zegt hij dus dat scheelt weer.

Reputatie 2
Badge +2

@Fortnite-niet-spelerzal wel angst voor het onbekende zijn en zo.  Maar ja, @Kabouterszijneng is niet meer bang zegt hij dus dat scheelt weer.

Oke. Apart, maar oke😂

Reputatie 7
Badge +9

Das gewoon racistisch man, ga naar therapie

Reputatie 2
Badge +2

Das gewoon racistisch man, ga naar therapie

Eigenlijk wel. Maar zo te horen bedoeld hij het niet slecht. Naar mijn mening is niet elke vorm van racisme meteen slecht. Ook niet van andere rassen naar blank. Maar racisme is een schadelijke levenswijze waar velen nog slachtoffer van worden t is aan de mensen die beter weten om te zorgen dat racisten zich sterker maken dan degene waarvan zij het geleerd hebben (Dus dit joch moet snappen dat wat hij wss van zn ouders heeft geleerd een slechte gedachtegang is). Maar buiten dat kan het alsnog zijn dat het instinctief iets is. En dan is therapie de beste keus wss. 

Reageer